جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'بهمن'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20
    سامسونگ گلکسی S20 بهترین محصول سامسونگ نیست، اما هنوز هم یک تلفن قدرتمند با طراحی ارگونومیک و جذاب بوده و از ویژگی های جدید مانند 5G ، 120Hz برخوردار است. نمایشگر و دوربین های عقب به روز شده است که بدین ترتیب، Samsung Galaxy S20 را در نوع خود یک گوشی برجسته قرار می دهد.
    نظرات (0) بررسی مشکلات انواع پاوربانک ها
    با بررسی و آزمایش تعداد زیادی از پاوربانک ها، به نظر می رسد معیارهای بسیاری وجود دارد که می توان آنها را ارزیابی کرده و عملکرد آنها را تعیین نمود. یکی از آنها ولتاژهای موجی است که ایجاد می کنند که می تواند در دستگاه ها تداخل ایجاد کرده و طول عمر آنها را کاهش دهد. معیارهای مهم دیگری نیز در بررسی پاوربانک وجود دارند که می توانند بر قابلیت استفاده از یک پاوربانک تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، استقامت در چرخه های شارژ و تخلیه و روش های سیگنالینگ به دستگاه های متصل شده را می توان اشاره نمود.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند iPhone 11 Pro
    هنگامی که به گوشی هوشمند iPhone 11 Pro نگاه می کنید، به حتم کنجکاور خواهید شد که چه چیزی در آن تغییر کرده است. زیرا بسیار شبیه آیفون سال قبل است. اما با استفاده از امکانات آن، متوجه تغییرات کاربردی خواهید شد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند OnePlus 8 Pro
    OnePlus 8 Pro یک تلفن اندرویدی است که تمام تلاش خود را برای در اختیار داشتن قدرتمندترین و بهترین اجزای سخت افزاری نموده و از هیچ هزینه ای صرفه جویی نکرده است. برای تهیه این گوشی هوشمند می بایست مبلغ 899 دلار پرداخت نمایید.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 7
    در جهت معرفی گوشی هوشمندRedmi Note 7 می توان گفت که این دستگاه، با عمر باتری عالی، صفحه نمایش خوب، دوربین مناسب و چیپست قدرتمند، یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است. کمپانی شیائومی مطمئناً ترجیح داده است که از دیگر رقبا جا نمانده و چندین دستگاه مختلف را با تعداد مگاپیکسل متورم منتشر کرده است. از بین آن ها Redmi Note 7Xiaomi ، دارای بهترین قیمت است.
    نظرات (0) بررسی Samsung Galaxy Note 20
    تلفن همراه هوشمند Samsung Galaxy Note 20 در لیست گوشی های سامسونگ، یکی از تلفن های کارآمد با قیمتی مناسب است. شما در این گوشی از از پردازنده Snapdragon 865 قدرتمند ، S Pen همه کاره و جدیدترین و بهترین نرم افزار سامسونگ با بهره وری بالا برخوردار هستید. در این گوشی می توانید از برنامه جدید Notes گرفته تا بی سیم DeX Mode بهره مند شوید. . این جا به بررسی Samsung Galaxy Note 20 می پردازیم تا دریابید چرا این تلفن همراه سامسونگ، یکی از بهترین تلفن هایی است که می توانید آن را بخرید.
    نظرات (0) معرفی تلفن هوشمند iphone 12pro max
    اگر می خواهید تلفن همراه خود را به iphone 12pro max ارتقاء دهید، می توانید از امکانات فوق العاده این گوشی آیفون همراه با طول عمر باتری بالا، بههر ببرید. این بزرگترین و سنگین ترین گوشی همراه هوشمند آیفون تا به امروز و یکی از گرانترین آنها است.
    نظرات (0) بررسی Samsung Galaxy S21 Ultra و عملکرد آن
    جای تعجب است که Galaxy S21 Ultra یک ماه زودتر از آنچه پیش بینی شده بود در حال راه اندازی است و به دنبال بهترین گوشی هوشمند سامسونگ هستید، این خبر خوبی است. این گوشی با یک صفحه نمایش بزرگ، پنج دوربین و بهترین بزرگنمایی در دسترس است. این گوشی گرچه ارزان تر از تلفن Ultra سال گذشته است، اما برای مصرف کنندگان متوسط ​​همچنان گران است این درحالی است که اسلات کارت microSD و شارژر ندارد.
    نظرات (0) روش هایی برای به حداکثر رساندن عمر باتری تلفن هوشمند

    آیا تا به حال هنگامی که تلفن شما از شارژ خارج شده و زمان استفاده از آن خاموش شده است؟ شاید بتوان گفت که فناوری باتری به همان سرعتی که فناوری موبایل در حال توسعه است، رشد نکرده است. از همین روست که برای ایجاد دوام و افزایش عمر باتری موبایل ، لازم است که نکاتی را در نظر داشته باشید.

    روشنایی صفحه را ک...

    نظرات (0) مزایای داشتن قاب گوشی
    امروزه مارک های مختلفی از تلفن همراه با قیمت های رقابتی در دسترس هستند. هر کاربر تلفن هوشمند، به امکانات خوبی در زندگی شخصی و شغلی خود دست پیدا کرده است. از آن سو، تولید کنندگان مهمترین موارد را برای مراقبت از تلفن ها از جنبه های مختلف در نظر می گیرند.