جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'اسفند'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند 2016 Samsung Galaxy A5
    سامسونگ گوشی های هوشمند سری A خود را در اواخر سال 2014 معرفی کرد. نکته قابل توجه در گوشی های هوشمند مشخصات باریک و لبه های فلزی آنها بود. آنها در آن زمان ترکیبی از ویژگی ها، طراحی و سخت افزار خوب را ارائه داده اند که به آنها امکان می دهد در رده قیمتی میان رده به موفقیت مناسبی برسند. سامسونگ با اضافه کردن تغییرات مورد نیاز و بر اساس تقاضای فعلی بازار ، سری جدید Samsung Galaxy A5را عرضه کرد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Galaxy A40 Samsung
    Galaxy A40 Samsung ممکن است یکی از ارزان ترین محصولات سری A در سال 2019 باشد، اما طراحی آن در مقایسه با انواع رده بالاتر مانند گلکسی A50 یا گلکسی A70 مناسب است. شما یک تمام صفحه با یک بریدگی کوچک دارید که دوربین سلفی را در خود نگه می دارد و در قسمت پشتی آن یک سنسور اثر انگشت به شکل بیضی شکل، تنظیم دوربین دوگانه در بالا سمت چپ و مارک سامسونگ را مشاهده خواهید کرد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A20
    مدل های گوشی هوشمند سامسونگ به دلیل قیمت های مناسبی که دارند، می توانند مورد توجه باشند. در گذشته گوشی های ارزان قیمت این شرکت نمی توانستند با هیچ یک از بهترین تلفن های بازار رقابت کنند، اما مدل های جدیدتر مانند A51 و Galaxy A20 Samsung که تعدادی از ویژگی های دستگاه هایی با قیمت بالاتر را دارند، می توانند جذابیت های لازم را کسب کنند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A10
    بدون شک Samsung Galaxy A10 امسال متنوع ترین مجموعه گوشی های هوشمند این شرکت تاکنون است. شما دارای ویژگی های کلاس برتر این سری هستید در حالی که از قیمتی مقرون به صرفه بهره می برید. هنگام مشاهده فرم گلکسی A10 آنچه که به ذهن شما خطور می کند، این است که این ساده ترین دستگاه سری A سامسونگ است. این گوشی با حاشیه های کروم و رنگ هایی پویا، ظاهری ساده اما شیک را به خود اختصاص داده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند samsung A60 galaxy
    samsung A60 galaxy به طرز قابل توجهی شبیه M40 است. البته در برخی از تفاوت های کوچکی دارد. تقریباً مانند دیگر تلفن های سری A ، A60 در یک جعبه سفید با چاپ براق قرار گرفته است و یک شارژر سامسونگ از محبوب ترین نوع و یک USB وجود دارد. همچنین یک هدست با رابط USB-C نیز بخشی از این بسته است که همراه با یک کیف سیلیکونی شفاف ارائه می شود.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8
    Redmi Note 8 Xiaomi دارای صفحه نمایش بزرگ، چیپ ست خوب، دوربین خوب و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و به عنوان یک گوشی کارآمد در دسته بندی مشابه خود می باشد. همه این ویژگی ها در یک بدنه قابل توجه قرار گرفته اند و با قیمتی مقرون به صرفه در بازار ارائه می شوند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S10
    Galaxy S10 Samsung یک گوشی مناسب سامسونگ است که با صفحه نمایش Infinity-O با ظاهری جدید و تا حدی بزرگ طراحی شده است که دوربین جلو را جابجا کرده و یک دوربین عقب با لنز سه گانه که عکس های بسیار گسترده ای می گیرد، تغییرات را ایجاد نموده است. ضمن آن که فناوری حسگر اثر انگشت موجود در صفحه خوب عمل می کند. شما تمامی این امکانات را در یک گوشی با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A80
    Samsung Galaxy A80 دارای اندازه ای کوچک اما سنگین است و احتمالاً برای کسی که می خواهد تلفن هوشمندی داشته باشد که نگه داشتن آن در یک دست آسان باشد، چندان مناسب نیست. این گوشی دارای وزن 220 گرم است که یکی از سنگین ترین تلفن هایی است که تا کنون به بازار عرضه شده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei P20 Pro
    Huawei P20 Proبا استفاده ازعمر باتری عالی و برخی از جذاب ترین کاربردها از عکس های محاسباتی که در گوشی دیده می شود، به یکی از جالب ترین گوشی های موجود تبدیل شده است.هنگام عرضه به بازار، این گوشی قدرتمندترین گوشی هوشمند این شرکت و همچنین بهترین گوشی برای عکسبرداری بود.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei P30 Pro

    گوشی هوشمند P30 Pro Huawei توانسته است استاندارد جدیدی را برای هواوی تعیین کند. در این گوشی، چهار دوربین عقب آن کاملاً حیرت انگیز بوده و طراحی چشم نواز و قدرت زیادی دارد. این یک گوشی هوشمند بسیار خارق العاده است.

    طراحی گوشی Huawei P30 Pro

    در این گوشی از یک طراحی ممتاز با حاشیه های فوق العاده باریک...