جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'فروردین'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M30s
    سامسونگ با معرفی سری Galaxy M روح تازه ای به تلفن های هوشمند ارزان قیمت خود بخشید. این نشان دهنده بازگشت سامسونگ به بخش محبوب تلفن هایی است که بیش از یک نام تجاری شناخته شده اند و جای تعجب نیست که استقبال بازار بسیار خوب بود. Samsung Galaxy M30s بالاترین رده کنونی میان رده ای است که این شرکت عرضه کرده است. این گوشی کاملاً شبیه به مدل قبلی خود است، این درحالی است که برجسته ترین تغییرات در دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، چیپست Exynos 9611 و باتری بی نظیر 6000 میلی آمپری است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy J4 Plus
    Samsung Galaxy J4 Plus یک تلفن هوشمند میان رده است. این شرکت طراحی یک بدنه فلزی و شیشه ای را برای این تلفن هوشمند انتخاب کرده است. این تلفن هوشمند با ضریب شکل بزرگی همراه است اما وزن آن همچنان بسیار سبک است. صفحه پشتی آن بافتی دارد که با شیشه پوشانده شده است و مستقل از لکه ها و خراش ها است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند iPhone SE 2020
    iPhone SE 2020 یکی از بهترین آیفون هایی است که تاکنون ساخته شده است و می توانید آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید. این گوشی هوشمند از طراحی های اخیر آیفون پیروی می کند که برای کاربران این برند کاملا آشنا خواهد بود. این قاب 4.7 اینچی را همراه با حاشیه های بالا و پایین و یک دکمه صفحه اصلی با اسکنر اثر انگشت در بسیاری از طراحی های آیفون مشاهده کرده اید.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A01
    با Samsung Galaxy A01 ، یک تلفن هوشمند همراه با همه موارد ضروری از نام آشنای سامسونگ است. با این گوشی، نگران کمبود شارژ خود نباشید، A01 مجهز به یک باتری قوی است تا در طول روز گوشی را شارژ نگه می دارد و صفحه نمایش لبه به لبه Infinity-V دید گسترده ای با رنگ های پر جنب و جوش غنی را ارائه می دهد تا بتوانید محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. همچنین با دوربین دوگانه پشتی تمام لحظات خاص خود را ثبت کرده یا با استفاده از دوربین جلو، سلفی بگیرید.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 Plus
    Samsung Galaxy S20 Plus یک تلفن هوشمند تقریباً عالی است که به شبکه های 5G بیشتری متصل می شود و دوربین های بهتری را در مقایسه با محصولات هم رده خود دارد، اگرچه هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد، زیرا این گرانترین تلفن هوشمند Plus است.
    نظرات (0) بهترین گوشی هوشمند شیائومی سال 2021
    لیست بهترین گوشی های شیائومی به طور مداوم در حال به روز شدن است، زیرا به نظر می رسد این شرکت تولید تلفن های جدید را متوقف نمی کند. تلفن های برتر شیائومی، انبوهی از برچسب های قیمت را شامل می شوند که تلفن های ارزان قیمت ردمی تا دستگاه های سطح بالای Mi را در بر می گیرد، بنابراین اگر به دنبال بهترین گوشی هوشمند شیائومی هستید، گزینه های بسیار خوبی را در اینجا پیدا خواهید کرد.