جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'اردیبهشت'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند iPhone X
    iPhone X یک انتخاب متفاوت از طرف اپل بود، تغییر در طراحی یک حرکت خطرناک بود. اما اقدامی که پس از سالها شباهت و طراحی برتر، به شدت مورد نیاز بود. نمره کامل به چیزی که این همه هزینه دارد غیرممکن است، اما این نزدیک ترین نقطه به کمال در گوشی های هوشمند اپل است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei P9
    گوشی هوشمندHuawei P9 یکی دیگر از محصولات برجسته هواوی است که دارای تنظیمات ابتکاری دوربین و قدرت زیادی است. این گوشی دارای طراحی زیبا بوده و پردازنده ای قدرتمند دارد و از عمر باتری متوسطی برخوردار است. هواوی می خواهد با رقبای بزرگ روبرو شود. این شرکت چینی تصمیم دارد به عنوان رقیب اپل و سامسونگ جدی گرفته شود، اما در حال حاضر کاملاً در ردیف دوم تولیدکنندگان جای گرفته است و در بازارهای غربی با سونی، ال جی ، HTC و موتورولا رقابت می کند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Y9s
    Huawei Y9s بزرگ است اما با قیمتی مناسب ارائه می شود. این محصول هوآوی دارای ویژگی های مناسب و طراحی زیبایی است که می تواند هر کاربری را به خود جذب کند. شاید قیمت منظور شده برای آن نیز برای بسیاری از کاربران دارای ارزش زیادی باشد. اولین نکته قابل توجه در مورد Y9s صفحه نمایش 6.59 اینچی است که تقریباً تمام صفحه گوشی هوشمند را اشغال می کند. ضمن آنکه نمایش بدون وقفه FullView با تبدیل دوربین سلفی، به یک پاپ آپ به دست می آید.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند iPhone 12 mini
    iPhone 12 mini برای کسانی ساخته شده است که آرزوی یک گوشی کوچک را داشته اند اما نمی خواهند از نظر کیفیت تغییری داشته باشد. بنابراین اپل در تحقق این امر بسیار خوب عمل کرده است. این گوشی هوشمند، با دوام باتری متوسط ​​و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عالی نیست، اما کاری را که آیفون 12 مینی در بسته مینیاتوری خود می تواند انجام دهد، کاربردی و مناسب است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند iPhone XS MAX
    اپل با این گوشی، یک آیفون با صفحه نمایش بزرگ ارائه داده است. برای طرفداران تماشای فیلم و بازی، iPhone XS MAX یک نسخه جدید و جذاب برای این محدوده است که می تواند تجربه فوق العاده ای را ارائه دهد. در واقع آیفون XS Max بزرگترین گوشی هوشمندی بود که اپل در سپتامبر 2018 به بازار عرضه کرد.
    نظرات (0) معرفی گوشی هوشمند iPhone 12 Pro
    گوشی هوشمند iPhone 12 Pro همان ابعاد و چیپست آیفون 12 طراحی شده است که برخی از به روزرسانی های مفید در آن ایجاد شده است که از جمله دوربین و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی را می توان نامید. همچنین در این نوع از گوشی آیفون، صدایی با وضوح برتر و تصاویری روشن ارائه می شود. این مطمئناً آیفون بالغ تری است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند iPhone 11
    گوشی هوشمندiPhone 11 جانشین آیفون XR و از جمله گوشی های با کیفیت در سری خود است. این محصول با ارائه اکثر فناوری های پیشرفته دوربین آیفون 11 پرو قدرتمند، مشخصات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و با کمترین هزینه، این کار را انجام می دهد. در این گوشی، دوربین بهبود یافته و در طیف جدیدی از رنگ ها طراحی شده است به گونه ای که دارای ماندگاری خوب باتری است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند iPhone XR
    iPhone XR را نمی توان گزینه مقرون به صرفه ای در خط تولید گوشی های هوشمند اپل دانست، اما در واقع، این گوشی هوشمند یکی از محبوب ترین گوشی های اپل است. اگرچه ممکن است آیفون SE را به عنوان گزینه ارزان تر این شرکت در اختیار داشته باشد، اما آیفون XR هنوز هم با طراحی تمام صفحه مدرن تر از SE همچنان در دسترس است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 10 Pro
    Xiaomi Redmi Note 10 Pro ترکیبی از ویژگی های طراحی متفاوت است. شما مانند تلفن های ارزان قیمت جک هدفون دریافت می کنید، اما قسمت پشت آن، دارای گوریلا گلس کمی خمیده است که امروزه گوشی های بسیار گرانتری از آن استفاده می کنند. تنها علامت بارز این گوشی ارزان قیمت این است که کناره های آن پلاستیکی است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند iPhone 12
    گوشی هوشمند iPhone 12 در مقایسه با مدل های پیشین دارای طراحی جدید و جمع و جور است. این دستگاه دارای نمایشگر OLED رنگارنگ با فناوری 5G می باشد که از دوربین های سری قبل استفاده شده و دارای عمر مفید باتری است.