جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'خرداد'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Mate 20
    Huawei Mate 20 یکی دیگر از محصولات برند هوآوی است که هزینه کمتری دارد، صفحه نمایش بیشتری ارائه می دهد و دارای جک هدفون است. اگر می خواهید سودمندی، انرژی زیاد، باتری عالی و عملکرد دوربین داشته باشید، این یک انتخاب خوب برای شماست.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei P9 Lite
    گوشی هوشمند Huawei P9 Lite یکی از محصولات با طراحی مناسب و جذاب است که هوآوی آن را با صفحه نمایش روشن و Full HD ارائه کرده است. این یک گوشی هوشمند در رده قیمت پایین است. البته تلفن های ارزان قیمت مانند گذشته نیستند. این یک عملکرد خوب است که به جای طراحی گوشی های زاویه دار، از بین بردن ویژگی ها، سازگار با طراحی که چیزی بیش از مزیت اقتصادی ندارند، آنها در نوع خود به دستگاه های کاملا مطلوبی تبدیل شده اند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Galaxy Note 10 Plus
    Galaxy Note 10 Plus در هنگام عرضه، بزرگترین و قدرتمندترین تلفن سامسونگ بود و رنگای آن تقریباً نمادین لوکس بودن گوشی های هوشمند از بالا به پایین است. این گوشی ، صفحه نمایش 6.8 اینچی با قلم S Pen و یک باتری فوق العاده بزرگ جفت شده است.
    نظرات (0) بررسی مشخصات گوشی هوشمند iPhone 13
    گوشی هوشمند iPhone 13 و مدل های این سری ، احتمالاً از محبوب ترین گوشی های هوشمند سال 2021 خواهند بود، به زودی می توانیم ایده خوبی در مورد نرم افزاری که آنها اجرا می کنند، داشته باشیم ، زیرا انتظار داریم iOS 15 ستاره نمایش باشد.
    نظرات (0) بهترین آیفون برای خرید در سال 2021
    شاید شنیده باشید که آیفون، محبوب ترین تلفن هوشمند در ایالات متحده است. اما این کاملاً دقیق نیست، زیرا در حال حاضر مدل های مختلف آیفون به فروش می رسد. خود اپل هفت مدل مختلف آیفون را ارائه می دهد. بنابراین می توان به سادگی بهترین آیفون 2021 را از میان آن ها انتخاب نمود.
    نظرات (0) بهترین گوشی های هوشمند در سال 2021
    بهترین گوشی هوشمند 2021 ، بدون در نظر گرفتن بودجه شما گزینه های بسیار خوبی در دسترس هستند. شاید بزرگترین تغییر قیمت آن ها در سال گذشته حدود 500 تا 750 دلار باشد، در حالی که این گوشی ها ممکن است فاقد بزرگنمایی 50 برابر یا صفحه نمایش تاشو باشند که بسته به نیاز شما با گوشی های برتر در رقابت هستند.