جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'تیر'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 9C
    شیائومی محصول دیگری را معرفی کرده است که واقعاً شایسته توجه است. گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 9C نه تنها یک گوشی هوشمند مدرن است که پشتیبانی NFC را دریافت کرده است، بلکه دارای یک پردازنده خوب MediaTek Helio G35 و یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری است. علاوه بر این، دستگاه یک دوربین اصلی سه گانه دریافت کرده و دارای یک نسخه جهانی از سیستم عامل است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Redmi 9A
    Redmi 9A در حال حاضر با قیمتی مناسب، ارزان ترین گوشی هوشمند شیائومی است. این دستگاه شیائومی ، کشورهای در حال توسعه را هدف قرار می دهد. Redmi 9A یک اسمارت فون اساسی پایه دار است. علی رغم قیمت پایین، شیائومی موفق به بررسی تعداد زیادی ویژگی از قبیل، صفحه نمایش و باتری بزرگ، جک هدفون و دوربین های مناسب و معقول شده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Mate 8
    Huawei Mate 8 یک گوشی هوشمند با قیمتی رقابتی و مشخصاتی مناسب است که در مقایسه با رقبا به بازار عرضه شده است. این گوشی، دارای حسگر اثر انگشت عالی، نمایشگر بزرگ و باشکوه، عمر باتری قوی می باشد که از پوشش پوشش UI استفاده کرده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Mate 9
    Huawei Mate 9 یک گوشی کارآمد است که با دوام دوربین فوق العاده، پردازنده قدرتمند و دوام باتری عالی ساخته شده است. این تلفنی است که دارای قطعات مساوی سامسونگ گلکسی نوت 7 و آیفون 7 است که با حساسیت طراحی خود برند از داخل و خارج مخلوط شده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Mate 10 Pro
    Huawei Mate 10 Pro نه تنها چشمگیرترین گوشی هوشمندی است که تا به امروز از Huawei دیده ایم، بلکه یکی از پرچم دارترین محصولات فعلی بازار است که توانسته است از دیگر رقبا متمایز شود. این محصول دارای طراحی عالی، دوربین های کاربردی با کیفیت، باتری با دوام است.