جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'مرداد'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A52
    Samsung Galaxy A52 قصد ندارد شما را با مشخصات رده بالای گوشی یا قیمت فوق العاده مقرون به صرفه مشغول کند، اما هنوز هم برای گوشی های میان رده که می تواند با نمونه هایی مانند گوگل پیکسل A4 رقابت کند، یک انتخاب مناسب است. دوست داشتن این گوشی دشوار است، اما اگر به دنبال قیمت کمتری نسبت به سایر دستگاه های سامسونگ هستید، ممکن است از آنچه Galaxy A52 5G ارائه می دهد لذت ببرید.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند samsung Galaxy A42
    تعداد زیادی گوشی مقرون به صرفه و میان رده با پشتیبانی از 5G عرضه شده است و Galaxy A42 یکی از این دستگاه ها است. این گوشی بین A32 5G سامسونگ و تقریبا پرچمدار A52 5G قرار دارد. این بدان معناست که برخی تغییرات مانند نرخ تازه سازی صفحه نمایش 60 هرتز وجود دارد، اما این گوشی در زمینه هایی مانند عملکرد و عمر باتری برتری دارد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A02s
    در گوشی Samsung Galaxy A02s، چیپست کوالکام آنطور که به نظر می رسد، چندان جدید نیست. هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 450 سخت افزاری میان رده در سال 2017 بود، بنابراین مشخص نیست که این سالها چقدر خوب بوده است. صرف نظر از این، گوشی هوشمند A02s از 3 گیگابایت رم ، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Y8p
    سالهاست که هواوی بر بازار گوشی های میان رده و ابتدایی در سراسر جهان تسلط دارد و قیمت مناسبی را ارائه می کند و از راه اندازی دستگاه های جدید برای کاربران خود دریغ نمی کند. . Huawei Y8p نسخه جدید در سری Y در حال رشد این شرکت است و بالاترین سفارش را در بین گوشی های هوشمند اخیراً خود، Huawei Y6p و Huawei Y7p دارد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A32
    مسلماً Samsung Galaxy A32 نقطه اصلی ورود به دنیای سامسونگ است. به عنوان ورودی به دنیای مدل های سامسونگ، A32 یک تلفن کاملا مقرون به صرفه است. این گوشی، با یک صفحه استثنایی 6.4 اینچی AMOLED که FHD+ است شروع می شود و در 90 هرتز تازه سازی می گردد. این ویژگی برای تلفن های درجه یک مانند سامسونگ S است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Poco X3 Pro
    Xiaomi Poco X3 Pro بهترین تلفن همراه است که می توانید با قدرت چشمگیر و صفحه نمایش صاف، آن را تحویل بگیرید. این گوشی دارای عمر طولانی باتری، صفحه نمایش فوق العاده 120Hz بوده و بدون 5G طراحی شده است. لازم به ذکر است که شما می توانید به سادگی، پس از انتخاب گوشی همراه خود، برای آن قاب گوشی سفارشی با طرح دلخواه را از سایت روبان مارکت انتخاب کنید.
    نظرات (0) بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 9T
    باید اشاره کنیم که گوشی Xiaomi Redmi Note 9T نسبت به قیمتش یک تلفن مناسب است. استفاده از آن بسیار سریع است، طراحی زیبایی دارد که به راحتی در دست قرار می گیرد و با هزینه ای بالا از سازگاری 5G برخوردار می شوید. البته این یک گوشی کامل نیست. صفحه نمایش و عملکرد دوربین چندان فوق العاده نیست. اما چنین محدودیت هایی با برچسب قیمت همراه است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Poco M3
    Xiaomi Poco M3 یک دستگاه مقرون به صرفه با یک باتری بزرگ، یک صفحه نمایش خوب با بلندگوهای استریو ، به همراه 6 گیگابایت رم است. در حالی که طراحی آن فوق العاده است، عملکرد آن تقریباً متوسط ​​است. Poco M3 یکی از پرفروش ترین تلفن های هوشمند مقرون به صرفه است که در این محدوده قیمت ارائه شده است.
    نظرات (0) روش های مراقبت از کابل شارژ
    استفاده از کابل های شارژ ترک خورده خطرناک است ضمن آنکه جایگزینی آنها هزینه ای را صرف می کند. این که آیا شما از یک کابل Lightning با iPhone استفاده می کنید یا یک کابل USB-C با تلفن Android دارید، در اینجا روش های مراقبت از کابل شارژ آورده شده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Poco X3 NFC
    گوشی های پرچمدار ممتاز از هر نظر، حتی از جمله قیمت، عالی هستند. خوشبختانه گزینه های میان رده خوب از طرف Google ، OnePlus ، Realme و دیگران عرضه شده است. هر چند Xiaomi Poco X3 NFC یک قدم فراتر می رود و قیمت آن کاهش می یابد.