جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    آیا می دانید بامپر چیست ؟ | راهنمایی درباره بامپر ها

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">آیا می دانید بامپر چیست ؟ <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;"> 

    نوع دیگری از قاب گوشی بامپر Bumper نام دارد. اما از نظر ویژگی ، تفاوتی با کاور گوشی دارد. بامپر به معنای ضربه گیر است. به عبارتی بامپر دورگوشی قرار گرفته و پوششی برای دور گوشی است. در این حالت از لبه های گوشی در مقابل ضربات مراقبت می نماید.

    در مدل بامپر ، محافظت تنها از دور گوشی است که در مورد قاب چنین نیست و علاوه بر دور گوشی از قسمت پشتی گوشی نیز مراقبت می نماید. البته بامپر با وجود سادگی در انواع متفاوتی به بازار عرضه شده است که در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

    شاید بدانید که بامپر نسبت به کاور گوشی ، از وزن کمتری برخوردار است. شاید برای بسیاری اهمیت داشته باشد که قسمت پشتی گوشی و یا حتی از صفحه گوشی نیز مراقبت شود که این امکان در قاب های گوشی ممکن است. در عین حال به دلیل اینکه قاب گوشی حجم و وزن بیشتری داشته و نسبت به بامپر ها نیز عمدتا دارای قیمت بیشتری هستند ، برای برخی در اولویت دوم انتخاب قرار می گیرند. این نکته نیز قابل تامل است که قاب های گوشی به جهت طراحی های زیبایی که دارند ، شیک به نظر می رسند. انتخاب بامپر و یا قاب گوشی ، تماما به نوع سلیقه و انتظارات اشخاص از آن ها بستگی دارد.

    یکی دیگر از اختلاف های بامپر با کاور گوشی در نوع هوشمند برخی از قاب ها می باشد. این گونه قاب ها در برخی مواقع دارای امکانات مناسبی هستند. به عنوان مثال روی قاب باتری وجود دارد و با استفاده از آن ، دیگر نیازی به شارژر و یا پاور بانک نخواهید داشت. در صورتی که بامپر ها تنها پوشاننده اطراف گوشی بوده و امکانات خاصی ندارند.

    این نکته لازم بذکر است که بامپرها به جهت ظاهر چندان تفاوتی ندارند اما از نظر جنس دارای تنوع هستند ، که به آن اشاره می کنیم.

    تنوع در جنس بامپر گوشی همراه

    ۱- بامپر ژله ای :

     این نوع بامپر ها در حقیقت از جنس پلاستیک ساخته شده اند. به طور معمول این بامپرهای ژله ای در رنگ و طرح فانتزی تولید و به بازار عرضه می شوند که مورد استقبال خانم ها می باشد.

    ۲-بامپر آلومینیومی :

    تمامی بامپرهایی که فلزی هستند ، عمدتا به دلیل وزن و مقاومت در برابر ضربه از جنس آلومینیوم تولید شده اند. این بامپرها ظریف و شیک ساخته شده اند و طرفداران خاص خود را دارند.

    ۳-بامپر پلاستیکی : در صورتی که از میان بامپر ها به دنبال تنوع رنگی هستید ، پیشنهاد می کنیم که بامپرهای پلاستیکی را انتخاب نمایید. این گاردها با رنگ و طرح های متنوع و متفاوتی تولید و به بازار عرضه شده اند. همچنین در برابر ضرباتی که به بدنه گوشی می خورد به خصوص گوشه های گوشی ، مقاومت خوبی دارند و البته سبک نیز هستند.

    مزایای بامپر چیست ؟

    ۱-بامپر به عنوان گارد گوشی در مقایسه با کاور گوشی سبک تر هستند.

    ۲-حجم کاور های گوشی نسبت به بامپر بیشتر است.

    ۳-بامپر در مقایسه با انواع کاورهای گوشی ، بسیار ظریف تر و ساده تر هستند.

    ۴-در بامپر ها قسمت پشت و جلوی گوشی پوشیده نمی شود.

    ۵-بامپر در مقایسه با کاورهای گوشی ، ارزان تر هستند.

     معایب بامپرچیست ؟

    همان طور که گفته شد بامپر دارای مزایای منحصر به فرد خود است و تنها ایرادی که می توان به آن وارد کرد این است که بامپر ها قادر نیستند از کل بدنه گوشی مراقبت نماید. البته این نکته برای همگان روشن است که زمانی که گوشی سقوط می کند ، بیشترین جایی که ضربه پذیر است ، لبه و دور گوشی است که با قابلیت بامپر ، این امکان به وجود می آید. اکنون با توضیحات ارائه شده می توانید بر اساس سلیقه و انتظاراتتان ، برای گوشی موبایل خود کاور و یا بامپر تهیه کنید و به یاد داشته باشید که در هر دو حالت ، نیاز است که محافظی هم برای صفحه نمایشگر گوشی تهیه کنید. برای انتخاب قاب گوشی در طرح های مختلف و جذاب می توانید از سایت فروشگاهی ربان مارکت بازدید نمایید.

     

     منبع : گوگل

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">سایت روبان <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب هواوی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن