جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    الزام استفاده از قاب برای گوشی

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">الزام استفاده از قاب برای گوشی

    قاب برای گوشی : هنگامی که گوشی همراه شما از یک برند معتبر است ، تنها برخی از اتفاقات ناگوار است که می تواند تلفن شما را خراب کند. اگر تا کنون گوشی موبایل از دستتان افتاده و یا دچار ضربه ناگهانی شده باشد ، بنابر این می دانید که محافظت از دستگاه شما چقدر می تواند مهم باشد.

    از قاب گوشی سبک و باریک گرفته تا موارد سنگین و طرح دار که از بهترین ویژگی های محافظت برخوردار هستند ، را می توانید در سایت ربان مارکت انتخاب نمایید ما در این فروشگاه اینترنتی انتخاب را برای شما آسان کرده ایم تا موردی را انتخاب کنید که با سبک زندگی شما متناسب باشد.

    به ندرت پیش می آید که بتوانید کمترین و بهترین قیمت را برای یک برند گوشی همراه در وب سایت سازنده ی آن ، پیدا کنید. به طور معمول قیمت های خرده فروشی در سایت های فروشگاهی تخفیف داشته و یا به قیمتی مناسب تر ارائه می شوند. شما می توانید هنگامی که می خواهید قاب گوشی دلخواه خود را انتخاب نمایید ، یک جستجوی مقایسه ای انجام دهید و بهترین آن را از نظر قیمت و کیفیت خرید نمایید.

    در سایت فروشگاهی ربان مارکت ، شما می توانید با مشاهده تنوع بالای قاب های گوشی ، در این فروشگاه بزرگ اینترنتی، مطابق طرح و جنس دلخواه خود و البته متناسب با گوشی که خرید کرده اید، قابی مناسب را تهیه نمایید. حتی اگر نمی توانید برای مدل تلفن خاص خود مدلی را بیابید ، سایر بررسی های مربوط به همان برند و یا طرح را در سایت جستجو نمایید و این اطمینان را داشته باشید که کیفیت مناسبی را ارائه خواهد داد. از طرفی می توانید طرح دلخواه خود را بر روی سایت آپلود نمایید تا مطابق نظر شما طراحی روی قاب انجام شده و در اندک زمان به شما تحویل گردد.

    همچنین در خصوص قاب گوشی این نکته نیز مهم است که در قسمت دکمه ها و یا دوربین گوشی مساله ای را ایجاد نکند و یا بر روی پورت ها پوشش ایجاد ننماید. برخی از این قاب ها دارای قابلیت شارژ بی سیم است اما با این حال بهتر است قابی انتخاب نمایید که در عین حال بتوان با شارژر معمولی هم گوشی را شارژ نمود.

    ویژگی های خود را انتخاب کنید

    برای تلفن های همراه ، به طور کلی قاب گوشی یک محافظ جهت پشت گوشی و اطرافش به حساب می آید و برای صفحه نمایش می بایست محافظ یا همان گلس مناسب را تهیه کنید. عمدتا گوشی ها هنگام سقوط از قسمت لبه ها دچار آسیب جدی می شوند.

    به چه میزان حفاظت نیاز دارید؟

    اولین چیزی که باید بدانید این است که کیفیت قاب شما چقدر مقاوم است. اگر می خواهید قابی داشته باشید که همزمان با زیبایی ظاهری دارای مقاومت و استحکام کاملی باشد آن را در برندهای معتبر جستجو نمایید به طور معمول قاب گوشی که از تمامی گوشی محافظت می نماید دارای وزن سبکی نیست. برای برخی از افراد داشتن قابی شیک دارای اهمیت است و چندان به میزان استحکام قاب گوشی اهمیت نمی دهند. در حالی که گروهی دیگر اولویت شان داشتن قابی با دوام است که بتواند تمامی قسمت های گوشی ، اعم از پشت و دیواره های گوشی و یا صفحه نمایش را مراقبت نماید. این نوع قاب گوشی به طور معمول سنگین هستند و به سادگی در دست جای نمی گیرند. به همین دلیل است که از سوی بسیاری از کاربران ، به خصوص خانم ها مورد استقبال قرار نمی گیرند. از طرفی گروهی از قاب ها به جهت نوع جنس و طراحی که دارند باعث انباشت حرارت بیشتر در پشت گوشی می شوند که این امر باعث می شود به باتری گوشی آسیبی جدی وارد شود.

     منبع : گوگل

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">سایت روبان <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب هواوی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن