جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه گلکسی S8 و S8 PLUS

    بررسی و مقایسه گلکسی S8 و S8 PLUS

    گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ در دسترس هستند و گوشی های هوشمند ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی برای علاقه مندان آن ها به بازار عرضه شده اند. این دو دستگاه دارای مشخصات و ویژگی های بسیار خوبی هستند اما چگونه می توان آنها را با هم مقایسه کرد؟ در اینجا مقایسه گلکسی S۸ و S۸ PLUS وجود دارد تا به شما کمک کند کدامیک را بخرید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

     مقایسه گلکسی S8 و S8 PLUS

    بررسی گلکسی S۸ و S۸ PLUS

    سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از طراحی یکسانی برخوردارند، اگرچه همانطور که از نام ها انتظار دارید، پلاس نسخه بزرگتر است. ابعاد S۸ را می توان شامل ۸*۶۸.۱*۱۴۸.۹ میلی متر و با وزن ۱۵۵ گرم دانست، در حالی که S۸+ دارای ابعاد ۸.۱*۷۳.۱*۱۵۹.۵ میلی‌متر و وزن ۱۷۳ گرم است.

    هر دو دستگاه به طراحی ساندویچی فلزی و شیشه ای ادامه می دهند و هر دو دارای صفحه نمایش دو لبه "Infinity" هستند، به جای اینکه یکی صاف و دیگری خمیده باشد، همانطور که در مورد گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج وجود داشت. حاشیه‌های بسیار باریکی در بالا و پایین نمایشگرها در هر دو دستگاه وجود دارد، هیچ دکمه فیزیکی هوم در جلوی هر کدام وجود ندارد و هر دو دارای یک سنسور اثر انگشت در سمت راست لنز دوربین هستند.

    همچنین در مقایسه گلکسی S۸ و S۸ PLUS ، هر دو ضد آب IP۶۸ هستند و هر دو USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری را ارائه می دهند.

    نمایشگر Samsung Galaxy S۸ در مقابل S۸ Plus

    S۸ دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی، S۸+ دارای ۶.۲ اینچ، هر دو وضوح تصویر Quad HD+ است. هر دو نمایشگر AMOLED Infinity با Mobile HDR Premium را دارند. سامسونگ گلکسی اس ۸ دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی است، در حالی که S۸+ دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی است که به معنی تفاوت ۰.۴ اینچی بین دو دستگاه است. این تغییر اندازه فیزیکی تقریباً تنها تفاوت است.

    در مقایسه گلکسی S۸ و S۸ PLUS ، هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش بی نهایت AMOLED هستند به این معنی که هر دو خمیده هستند و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ در مقایسه با استاندارد ۱۶:۹ دارند، به این معنی که بلندتر از گوشی های معمولی به نظر می رسند. تنها تفاوت در دنیای واقعی این است که افزایش اندازه +S۸ تجربه جذاب تری را هنگام تماشای ویدیو یا فیلم به شما می دهد.

    رزولوشن برای هر دو در ۲۹۶۰ x ۱۴۴۰ پیکسل یکسان است و در نتیجه تراکم پیکسلی ۵۷۰ppi برای گلکسی S۸ و ۵۲۹ppi برای گلکسی S۸+ است. این بدان معناست که هر دو جزئیات فوق‌العاده واضحی را ارائه می‌کنند، اما گلکسی اس ۸ به دلیل کوچک‌تر بودن آن از نظر تعداد، برتری کمی دارد و اجازه می‌دهد چند پیکسل بیشتر در هر اینچ جمع‌آوری شود.

    هر دو گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دارای HDR Premium هستند و هر دو دارای گواهینامه Ultra HD Alliance برای این فناوری هستند. اساساً به این معنی است که هر دوی این دستگاه‌ها برای محتوای سازگار با HDR آماده هستند که می‌توان آن را در Netflix و Amazon Video پیدا کرد.

     مقایسه گلکسی S8 و S8 PLUS

    دوربین در مقایسه گلکسی S۸ و S۸ PLUS

    سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس هر دو دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Duo Pixel در پشت گوشی های قبلی خود هستند که دارای دیافراگم f/۱.۷ و OIS هستند، در حالی که وضوح دوربین جلو در هر دو دستگاه به ۸ مگاپیکسل و فوکوس خودکار افزایش یافته است.

    در مقایسه گلکسی S۸ و S۸ PLUS ، واقعیت افزوده، فیلترها و برچسب‌ها همگی به دستگاه‌های جدید اضافه شده‌اند و هر دو مدل Bixby Vision را که یک ویژگی جستجوی بصری است که از دوربین برای اسکن و بازگرداندن اطلاعات استفاده می‌کند، ادغام کرده‌اند. سامسونگ همچنین در این دو دستگاه جدید از پردازش تصویر چند فریمی استفاده می کند که به موجب آن دوربین سه عکس می گیرد تا یک تصویر بهتر و دقیق تر ایجاد کند.

    در نهایت، S۸ و S۸ Plus برخلاف Apple iPhone ۷ و iPhone ۷ Plus دارای قابلیت‌های دوربین یکسانی هستند و همچنین دوربین فوق‌العاده‌ای است.

    سخت افزار Galaxy S۸ در مقابل S۸ Plus

    هر دو دارای چیپست Exynos ۸۸۹۵ یا Qualcomm SD۸۳۵ هستند و ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی، میکرو اس دی در هر دو وجود دارد. سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مانند دوربین هایشان، به جز از نظر ظرفیت باتری، قابلیت های سخت افزاری یکسانی دارند. این دستگاه ها بسته به منطقه احتمالاً از پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۳۵ یا تراشه Exynos Series ۸۸۹۵ برخوردار خواهند بود و هر دو دارای ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از microSD هستند.

    در مقایسه گلکسی S۸ و S۸ PLUS ، به غیر از اندازه نمایشگر، ظرفیت باتری عامل متمایزکننده دیگر بین S۸ و S۸+ است که مدل کوچکتر با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت و مدل بزرگتر با سلول ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. این بدان معناست که گوشی بزرگتر عمر طولانی تری دارد، که تعجب آور نیست. اگر کاربر قدرتمندی هستید، دستگاه بزرگتر بهتر با آن کنار می آید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هر دو دارای USB Type-C هستند و هر دو از شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.

    در مقایسه گلکسی S۸ و S۸ PLUS ، قابلیت اسکن عنبیه در هر دو گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس وجود دارد و هر دو دارای حسگر اثرانگشت در پشت برای باز کردن قفل دستگاه هستند. همچنین می توان از دکمه هوم حساس به فشار که در پایین هر دو نمایشگر تعبیه شده است استفاده کرد.

     مقایسه گلکسی S8 و S8 PLUS

    نرم افزار Samsung Galaxy S۸ vs S۸ Plus

    سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس هر دو در اندروید نوقا با تاچ ویز در بالا راه اندازی می شوند تا تجربه نرم افزاری یکسان باشد. این شبیه به تجربه نوقا در گلکسی اس ۷ است اما چند ویژگی اضافی از جمله برخی از نوت ۷ به آن اضافه می کند.

    یکی از ویژگی های جدید Bixby است، سیستم هوش مصنوعی سامسونگ که طبیعتاً در گلکسی S۸ و S۸+ در دسترس خواهد بود، اما بلافاصله در همه کشورها راه اندازی نمی شود. یک دکمه اختصاصی در سمت چپ هر دو دستگاه وجود دارد که Bixby را راه‌اندازی می‌کند و به جای رقیب Google Assistant، Bixby امیدوار است که این کار را کمی جلوتر ببرد.

    در مقایسه گلکسی S۸ و S۸ PLUS ، هر دو دستگاه با Samsung DeX سازگار خواهند بود، که به گوشی‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک ایستگاه اتصال ویژه، به یک مانیتور برای نمایش دسکتاپ دستگاه‌ها متصل شوند. در نهایت باید گفت که سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس تقریباً یکسان هستند. آنها به غیر از اندازه فیزیکی، همان طراحی زیبا را ارائه می دهند و همان قابلیت های دوربین و تجربه نرم افزاری را دارند.

    گلکسی اس ۸ کوچک‌تر و قابل کنترل‌تر از این دو برای کسانی است که دست‌های کمی کوچک‌تر دارند، اما هر دو را می‌توان با یک دست کار کرد. گلکسی اس ۸ دارای صفحه نمایش کمی واضح تر است، اگرچه احتمالاً با چشم انسان متوجه آن نمی شوید، در حالی که S۸+ ظرفیت باتری بیشتری دارد و عمر طولانی تری دارد.

    شما می توانید برای تهیه و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه خود ، به دسته بندی های روبان مارکت مراجعه کرده و یا طرح خود را برای روبان مارکت ارسال کنید تا چاپ آن روی قاب گوشی ، انجام شود.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن