جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه HONOR 10 Lite و HONOR 8X

    بررسی و مقایسه HONOR 10 Lite و HONOR 8X

    هونور، گوشی های هوشمند HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X را به بازار در حالی عرضه کرده است که تفاوت و شباهت هایی در پیکربندی و عملکردشان دارند. در نهایت آنها حتی با قیمت یکسان فروخته می شوند، بنابراین سوال این است که چگونه انتخاب کنیم؟ در این جا به مقایسه HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X خواهیم پرداخت تا با مطالعه آن بتوانید در خصوص خرید این محصولات، تصمیم گیری کنید. ضمن آنکه می توانید برای تهیه قاب گوشی سفارشی به سایت روبان مارکت در دسته بندی های آن مراجعه کرده و قاب گوشی با طرح دلخواه را خرید نمایید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه HONOR 10 Lite و HONOR 8X

    HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X

    اگرچه HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X قیمت یکسانی دارند، اما در ابعاد متفاوت هستند. عرض بدنه HONOR ۱۰ Lite برابر با ۷۳.۶۴ میلی‌متر اندازه‌گیری شده است، در حالی که عرض بدنه HONOR ۸X  ۷۶.۶میلی‌متر است. علاوه بر این، HONOR ۱۰ Lite دارای یک پوسته منحنی ۳ بعدی با عرض بدنه آن بسیار نزدیکتر به ۷۲ میلی متر است، ابعادی که به عنوان بهترین عرض برای احساس برتری در دست نگه داشته می شود. بنابراین، HONOR ۱۰ Lite بهتر از HONOR ۸X به نظر می رسد.

    در مقایسه HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X ، باید گفت که طراحی‌های جلو HONOR ۱۰ Lite از تمام صفحه مروارید استفاده می‌کند، در حالی که HONOR ۸X از تمام صفحه با بریدگی باریک استفاده می‌کند. برای قسمت بالای صفحه نمایش، HONOR ۱۰ Lite دارای یک ناحیه سیاه باریک تر است، در حالی که برای قسمت پایین صفحه نمایش، HONOR ۸X دارای طرح بندی فریم جانبی باریک تر است.

    طراحی پشتی در نسخه‌های چهار رنگ HONOR ۱۰ Lite همگی سبک نور خیره‌کننده مشابه آنچه در HONOR ۱۰ وجود دارد، اتخاذ می‌کنند و جلوه‌های آبی گرادیان و قرمز گرادیان تازه اضافه‌شده آن تا حدودی مقدماتی به نظر می‌رسد.

     HONOR ۸X از طرح‌های کلاژ دوتایی با چهار نسخه رنگی در اولین عرضه استفاده می‌کند که در میان آن‌ها نسخه قرمز و نسخه آبی با کمی آشفتگی کاملاً هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند و اخیرا HONOR ۸X رنگ جدیدی را عرضه کرد که از Magical نشات گرفته است.

    در مقایسه HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X ، رنگ شیب آبی در HONOR ۱۰. می بینید که HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X در سبک طراحی خود بسیار متمایز از یکدیگر هستند. شاید این نکته کلیدی برای تمایز این دو مدل باشد.

    مقایسه HONOR 10 Lite و HONOR 8X

    مشخصات دیگر در مقایسه HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X

    بدنه بزرگ HONOR ۸X با باتری بزرگتر، ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعت تنظیم شده است، در حالی که HONOR ۱۰ Lite ظرفیت باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. HONOR ۸X به دوربین‌های پشتی پیشرفته‌تری یعنی دوربین‌های دوگانه ۲۰ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است، در حالی که HONOR ۱۰ Lite به دوربین‌های دوگانه پشتی ۱۳ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. HONOR ۱۰ Lite به دوربین جلویی پیشرفته‌تر یعنی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده است، در حالی که HONOR ۸X به دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

    علاوه بر این، پیکربندی پیش‌فرض کارخانه HONOR ۱۰ Lite، سیستم EMUI۹.۰ است که بر اساس Android ۹.۰ ساخته شده است، در حالی که HONOR ۸X باید منتظر بماند تا دسته جدید بعدی به‌عنوان نسخه‌ای از سیستم ارتقا یابد. که در مقایسه HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X مطرح است.

    HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X همگی به Kirin ۷۱۰ به عنوان Soc مجهز هستند و هر دو از ویژگی های مجموعه این پردازنده پشتیبانی می کنند. ارتباط هوش مصنوعی و تصاویر فوق العاده شبانه و موارد دیگر، هر دو مدل از صفحه نمایش هایی استفاده می کنند که از گواهی مراقبت از چشم TUV Rheinland عبور می کنند و هر دو نسبت صفحه نمایش به بدنه به بیش از ۹۰٪ و غیره می رسد.

    مقایسه HONOR 10 Lite و HONOR 8X

    ویژگی های مناسب در HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X

    به طور کلی، HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X در سبک طراحی خود بسیار متمایز هستند. HONOR ۸X از همه جنبه‌ها متعادل‌تر به نظر می‌رسد، اما با بدنه بزرگ‌تر، در حالی که HONOR ۱۰ Lite به وضوح قسمت بیرون زده دوربین جلوی خود را با احساس بهتر در دست گرفتن بدنه برجسته می‌کند و بدنه کوچک آن با ظرفیت باتری کمتری عرضه می‌شود.

    اما در مقایسه با برندهای دیگر، HONOR ۱۰ Lite همچنان به عنوان مجموعه ای با بالاترین ظرفیت باتری در بین همان محدوده ابعادی برجسته است. به نظر می‌رسد که HONOR ۱۰ Lite آنقدر متعادل نیست که در HONOR ۸X وجود دارد و برای کاربرانی که شیفته سلفی‌ها هستند و عکس‌های متوسط ​​و کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند، مناسب‌تر است. با نگاهی به تمام بررسی های بالا و در مقایسه HONOR ۱۰ Lite و HONOR ۸X ، می توانید برای سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه از روبان مارکت ، با کارشناسان آن همراه بوده و طرح دلخواه خود را برای ایشان ارسال کنید تا قاب گوشی شما را مطابق با سفارش داده شده، چاپ کرده و تحویل نمایند.

     

     

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن