جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه Huawei P10 و P10 Lite

    بررسی و مقایسه Huawei P10 و P10 Lite

    اگر به دنبال آن هستید که دریابید تفاوت بین گوشی های هواوی P۱۰ Lite و Huawei P۱۰ چیست؟ نگاهی دقیق به مشخصات، فناوری دوربین، عملکرد و ویژگی‌های گوشی های هواوی می‌اندازیم تا ببینیم در مقایسه Huawei P۱۰ و P۱۰ Lite ، کدام یک برای شما بهترین است.

    گوشی پرچمدار هواوی P۱۰ یک گوشی قوی است که فناوری دوربین نوآورانه، عملکرد خیره کننده و طراحی واقعا جذاب را ارائه می دهد. متأسفانه آن نیز کمی گران است. اما هواوی گوشی  P۱۰ Lite را معرفی کرده است که برخی از مشخصات قوی را با قیمت بسیار پایین‌تری ارائه می‌کند. این گوشی فول اچ دی را که دارای جدیدترین نرم افزار EMUI ۵.۱ و اندروید نوقا است، به ارمغان می آورد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه Huawei P10 و P10 Lite

    طراحی P۱۰ Lite در مقابل P۱۰

    P۱۰ یک تلفن با ظاهر عالی است، نوعی تلاقی بین P۹ و iPhone ۷ اپل است.  این گوشی در اندازه ۵.۱ اینچی به طرز خوشایندی جمع و جور است، در حالی که P۱۰ Plus بزرگتر به لطف ساخت بزرگتر ۵.۵ اینچی، نیاز به استفاده از دو دست دارد. در حالی که ممکن است انتظار داشته باشید P۱۰ Lite کمی کوچکتر از P۱۰ استاندارد باشد، در واقع یک گوشی ۵.۲ اینچی است.

    در مقایسه Huawei P۱۰ و P۱۰ Lite هر دو گوشی دارای روکش سندبلاست هستند، اما P۱۰ Lite تنها در دو رنگ عرضه می شود که مشکی و طلایی پلاتینیوم را شامل می شود. همچنین گزینه‌ای از پوشش‌های خیره‌کننده و به سبک سرامیکی وجود دارد که ظاهر و احساس تازه‌ای را ارائه می‌دهد.

    یک حسگر اثر انگشت سریع و قابل اعتماد نیز دریافت می کنید که می تواند برای باز کردن سریع و ایمن قفل آنها استفاده شود. با این حال، در حالی که P۱۰ دارای این سنسور در جلوی تلفن است، در زیر صفحه نمایش، P۱۰ Lite اسکنر را در قسمت پشتی قرار می دهد. این باعث می‌شود تجربه باز کردن قفل راحت‌تری داشته باشید، در حالی که پشتیبانی از ژست‌ها یک بار دیگر گنجانده شده است.

    در مقایسه Huawei P۱۰ و P۱۰ Lite ، خانواده P۱۰ هوآوی همگی دارای EMUI ۵.۱ هستند، نرم‌افزار پر از ویژگی‌های هوآوی که به خوبی در بالای اندروید نوقا قرار گرفته است. این حالت مانند Knuckle Mode را ارائه می دهد که می تواند برای وارد شدن به حالت تقسیم صفحه به علاوه مدیریت هوشمندانه منابع مورد استفاده قرار گیرد.

    مقایسه Huawei P10 و P10 Lite

    صفحه نمایشگر در مقایسه Huawei P۱۰ و P۱۰ Lite

    هر دو P۱۰ Lite و P۱۰ دارای صفحه نمایش Full HD هستند و پنل ۵.۲ اینچی P۱۰ Lite کمی بزرگتر از صفحه نمایش ۵.۱ اینچی P۱۰ است. هر کدام این کار را به خوبی برای طرفداران رسانه انجام می دهند و تصاویر واضح و دقیق را ارائه می دهند. برای تماشای عصر نیز حالت راحتی چشم را دریافت می کنید.

    با این حال، اگر می‌خواهید بهترین تصاویر بصری را داشته باشید، P۱۰ Plus بهترین گزینه است. این صفحه نمایش ۵.۵ اینچی دارای رزولوشن Quad HD فوق العاده واضح است، اگرچه سطوح سرزندگی و بقیه تقریباً با گوشی های کوچکتر هواوی برابری می کند.

     

    عملکرد و باتری در Huawei P۱۰ Lite و P۱۰ vs P۱۰ Plus

    جای تعجب نیست که با صعود از طریق این گوشی های هوشمند Huawei P۱۰ عملکرد بهتری دریافت می کنید. در مقایسه Huawei P۱۰ و P۱۰ Lite ، P۱۰ Lite با پردازنده جدید Kirin ۶۵۸، ابتدایی ترین عملکرد را در این گروه ارائه می دهد. این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه پشتیبان‌گیری ، عملکرد روزانه نرمی دارد.

    به سراغ Huawei P۱۰ بروید و چیپست قدرتمند Kirin ۹۶۰ هوآوی را دریافت خواهید کرد که اولین بار در سال گذشته روی میت ۹ رونمایی شد. با ۴ گیگابایت حافظه بار دیگر، هیچ لکنت یا مکثی را هنگام مرور در Android و مشغول شدن با برنامه‌ها مشاهده نخواهید کرد.

    در همین حال، P۱۰ Plus دارای همان پردازنده ۹۶۰، به علاوه رم بیشتر است. با مجموع ۶ گیگابایت، متوجه شدیم که P۱۰ Plus به اندازه P۱۰ کوچکتر نرم و صاف است و در آینده مقاوم تر است. همچنین با حرکت از P۱۰ Lite به P۱۰ و P۱۰ Plus، باتری بزرگ‌تری دریافت می‌کنید، اگرچه هر سه از فناوری شارژ سریع هواوی بهره می‌برند. P۱۰ تقریباً یک روز کامل استفاده سنگین بین شارژ را ارائه می‌کند. P۱۰ Plus کمی بهتر عمل می کند و نزدیک به ۳۶ ساعت زمان بازی با هر بار شارژ ارائه می دهد.

    مقایسه Huawei P10 و P10 Lite

    دوربین ها در در مقایسه Huawei P۱۰ و P۱۰ Lite

    در مقایسه Huawei P۱۰ و P۱۰ Lite باید اشاره کنیم که P۱۰ دارای دوربین دو لنز لایکا ۲ هوآوی است که می‌تواند در اکثر شرایط عکس‌هایی با جزئیات فوق‌العاده بگیرد. این به لطف لنزهای دوتایی امکان پذیر شده است که روی یک نقطه انتخاب شده تمرکز می کنند و در عین حال پس زمینه را محو می کنند.

    P۱۰ Plus همچنین برای دو لنز، یکی تک رنگ و یک رنگ مانند P۱۰ استفاده می شود. با این حال، این سنسور با دیافراگم باز ارتقا یافته در نور کم توانایی بیشتری دارد، در حالی که همچنان در شرایط عادی عکس های خیره کننده ای ایجاد می کند.

    هر دوی این تلفن‌ها می‌توانند با فشرده‌سازی کارآمد، فیلم‌برداری با وضوح ۴K بگیرند تا از اشغال فضای بیش از حد روی گوشی شما جلوگیری شود. همچنین طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های جایزه، مانند حالت پرتره برای کمک به برجسته‌تر شدن سوژه‌تان، دریافت می‌کنید.

    P۱۰ Lite دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی در پشت با یک سنسور تک پیکسلی بزرگ ۱.۲۵ میکرومتر است. امیدواریم این کار باعث عملکرد قوی در نور کم شود. در نظر داشته باشید که می توانید برای محافظت بیشتر و زیباسازی گوشی هوشمند خود، از سایت روبان مارکت، سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه خود را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن