جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه M31s و M31

    بررسی و مقایسه M31s و M31

    سامسونگ از یکی دیگر از گوشی هوشمند میان رده خود با نام گلکسی M۳۱s رونمایی کرده است. این جانشین گلکسی M۳۱ است که عرضه شده بود. تنها چند ماه از عرضه گلکسی M۳۱ در ماه مارس گذشته است و از نظر مشخصات فنی هر دو گوشی کاملا مشابه به نظر می رسند. در این جا نگاهی می اندازیم که در مقایسه M۳۱s و M۳۱ ، آیا سامسونگ گلکسی M۳۱s جدید جانشین خوبی است یا بهتر است که Samsung Galaxy M۳۱ را تهیه کنید.

    Samsung Galaxy M۳۱s، ارتقاء یافته به Galaxy M۳۱ است. هر دو گوشی هوشمند طراحی مشابهی در پشت دارند. اما تفاوت قابل توجهی در جلو وجود دارد. علاوه بر این، گلکسی M۳۱s دارای چند ویژگی است که معمولاً در پیشنهادات برتر غول فناوری کره جنوبی مشاهده می کنیم.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه M31s و M31

    مشخصات گلکسی M۳۱s در مقابل M۳۱

    Samsung Galaxy M۳۱ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی فول اچ دی پلاس Super AMOLED Infinity-U است. در حالی که گلکسی M۳۱s دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی فول اچ دی پلاس Super AMOLED Infinity-O است. بنابراین، اساساً صفحه نمایش به بدنه در M۳۱s بزرگتر است.

    در مقایسه M۳۱s و M۳۱ ، هر دو دستگاه از پردازنده Exynos ۹۶۱۱ خود این شرکت استفاده می کنند، به این معنی که روی کاغذ عملکرد مشابهی دارند. هر دو سیستم عامل اندروید ۱۰ گوگل را با پوسته One UI ۲.۰ خود این شرکت در بالا اجرا می کنند. این اساساً نشان می‌دهد که از نظر عملکرد، جهش بزرگی وجود نخواهد داشت، بنابراین اگر قبلاً گلکسی M۳۱ دارید، تغییر به M۳۱s عملی به نظر نمی‌رسد.

    گلکسی M۳۱s در دو نوع عرضه می شود که ۶ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. در حالی که گلکسی M۳۱ در سه نسخه عرضه می شود که ۶ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۶ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی می باشد.

     

    ویژگی های در مقایسه M۳۱s و M۳۱

    هر دو گوشی هوشمند از دو سیم کارت (نانو) پشتیبانی می کنند و اندروید ۱۰ را با One UI ۲.۰ در بالا اجرا می کنند. گلکسی M۳۱s دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Full HD+ Super AMOLED Infinity-O با سوراخ در مرکز بالای صفحه نمایش است.

    از سوی دیگر، در مقایسه M۳۱s و M۳۱ باید اشاره کرد که گلکسی M۳۱ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Full HD+ Super AMOLED Infinity-U است که معمولاً به عنوان یک نمایشگر با ناچ قطره ای شناخته می شود. در زیر پوسته، هر دو گوشی هوشمند دارای یک پلت فرم موبایل هشت هسته ای Exynos ۹۶۱۱ هستند که با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است.

     مقایسه M31s و M31

    دوربین M۳۱s و M۳۱

    هر دو گوشی دارای دوربین چهارگانه پشتی برای عکاسی هستند. گلکسی M۳۱s دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اولیه سونی IMX۶۸۲ با لنز f/۱.۸ است. این دوربین با یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض ۱۲۳ درجه و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی عمق و ماکرو همراه شده است.

    در مقایسه M۳۱s و M۳۱ ، باید گفت که گلکسی M۳۱s همچنین دارای ویژگی Intelli-Cam از پیش نصب شده برای ارائه یک تجربه دوربین پیشرفته است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در سوراخ پانچ وجود دارد و سنسور از فیلمبرداری ۴K پشتیبانی می کند. برعکس، گلکسی M۳۱ دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW۱ سامسونگ با لنز f/۱.۸ است.

    این دوربین با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز ۱۲۳ درجه فوق عریض f/۲.۲a و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق جفت شده است. دوربین پشتی از Live Focus برای جلوه بوکه، حالت شب اختصاصی، حالت فوق‌العاده ثابت و حرکت فوق‌العاده اسلومو پشتیبانی می‌کند. درست مانند گلکسی M۳۱s، گلکسی M۳۱ نیز دارای یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی با کیفیت ۴K است.

    مقایسه M31s و M31

    باتری در مقایسه M۳۱s و M۳۱

    در مقایسه M۳۱s و M۳۱ لازم به ذکر است که گلکسی M۳۱s یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، از شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند و به همراه یک شارژر ۲۵ واتی با کابل USB Type-C به USB Type-C عرضه می‌شود. جک هدفون ۳.۵ میلی متری و حسگر اثر انگشت در کنار آن تعبیه شده است.

    در مقابل، گلکسی M۳۱ یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با یک شارژر ۱۵ واتی در جعبه دارد. حسگر اثرانگشت در پشت قرار دارد و گوشی به جک ۳.۵ میلی متری هدفون مجهز شده است. در حالی که گلکسی M۳۱s دارای اسکنر اثر انگشت در کناره است، M۳۱ دارای یک اسکنر اثر انگشت در پشت است. هر دو دستگاه دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون هستند.

    مقایسه نهایی M۳۱s و M۳۱

    در مقایسه M۳۱s و M۳۱ هر دو گوشی هوشمند m۳۱ و m۳۱s از دو سیم کارت پشتیبانی می کنند و سیستم عاملی که این گوشی ها روی آن کار می کنند اندروید ۱۰ به همراه One UI ۲.۰ در بالای آن است. گلکسی M۳۱s دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Full HD+ Super AMOLED Infinity-O با سوراخ در مرکز بالای صفحه نمایش است.

    اکنون برای گلکسی M۳۱، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی فول اچ دی پلاس Super AMOLED Infinity-U دارد و این نمایشگر به عنوان نمایشگر با بریدگی قطره ای نیز شناخته می شود. شباهت تلفن های هوشمند فوق این است که هر دو دارای یک پلت فرم موبایل هشت هسته ای Exynos ۹۶۱۱ با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند.

    با مقایسه M۳۱s و M۳۱ می توانید بهترین گوشی همراه مناسب خود را تهیه کرده و سپس برای محافظت بیشتر از آن، از میان انواع قاب گوشی سفارشی در روبان مارکت ، مدل دلخواه را انتخاب نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن