جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S9

    Samsung Galaxy S۹ یک گوشی عالی است، در مقایسه با مدل های پیشین، بهبود بیومتریک بسیار مورد نیاز بود و دوربین یک جهش به جلو است، اما قابلیت های شگفت انگیز نور کم منجر به حذف در جای دیگر شده است. این یک گوشی برتر است، اما می توان گفت که  S۹ Plus از آن بهتر عمل کرده است. در این گوشی امنیت بیومتریک سریع، عملکرد عالی در نور کم و طراحی یکسان با S۸ است که آن را به یک گوشی مناسب تبدیل کرده است.

    مطمئناً ممکن است Samsung Galaxy S۹ بیش از دو سال عمر داشته باشد، اما هنوز هم یکی از بهترین گوشی های هوشمند چند سال گذشته است که در صورت تمایل هنوز می توانید آن را تحویل بگیرید. به علاوه ، قیمت Galaxy S۹ نسبت به جانشینان آن در سری Galaxy S۱۰ و Galaxy S۲۰ یا حتی Galaxy S۹ Plus کمتر است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S9

    طراحی مناسب Galaxy S۹

    سامسونگ گلکسی اس ۹ از چند طریق بر روی مدل قبلی گلکسی اس ۸ ساخته شده است و این خود یکی از بهترین گوشی های هوشمند آن زمان بود. به همین ترتیب ، Galaxy S۹ در لیست قرار گرفت و همچنین در رتبه بندی بهترین گوشی ها با دوربین مناسب قرار گرفت.

    ویژگی های مختلفی وجود دارد که برخی به دنبال خرید گلکسی S۹ هستند و آن را جذاب می دانند. اما یک دوربین با قدرت بالاتر در پشت وجود دارد که نوآوری واقعی را در شاتر دیافراگم دوتایی ایجاد می کند و همچنین یک قاب قوی تر و غیره، قدرت بسیار بیشتری فراهم کرده است.

    صفحه نمایش  Samsung Galaxy S۹ روشن است و اسپیکرهای دوگانه این موضوع را بیشتر به یک شگفتی رسانه ای تبدیل می کنند. سامسونگ در این مدل از گوشی گلکسی خود اثر انگشت و چهره را برای قفل استفاده کرده است تا بتواند عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد.  Galaxy S۹ بسیار ارزان تر از محدوده S۱۰ است، بنابراین بیشترین هزینه ای نیست که می توانید برای یک گوشی Galaxy خرج کنید.

    بررسی Samsung Galaxy S۹

    برند سامسونگ با به روز رسانی Bixby در Galaxy S۹ کار خوبی را صورت داده است. این دکمه در دستگاه باقی مانده است تا تعامل با دستیار نیز بهتر صورت گیرد. بنابراین می توانید به سادگی با Bixby گفتگو کنید و با ارائه دستور خود، این دکمه را آزاد کنید. توجه داشته باشید که سرعت کار کمی کند می باشد.

    Bixby در کل دارای عملکردی مناسب است. بنابراین می تواند برای تنظیم تایمر یا کرنومتر استفاده کرده و یا با استفاده از آن تصویری را گرفته و برای دوستان ارسال کرد که تمام این مراحل در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد. در این گوشی بیومتریک بهبود یافته است و اسکن هوشمند دقیق است، اما به همان اندازه ایمن نیست. ضمن آن که باز کردن قفل تلفن بسیار آسان تر است.

    چرخه هوشمند اسکن جدید بین شناسایی چهره و اسکن عنبیه چشم است. اسکن هوشمند با اسکنر عنبیه و تشخیص چهره ادغام می کند تا قفل تلفن با صورت شما کار بسیار ساده تری باشد و همانطور که گفته شد ضربه زدن به اسکنر اثر انگشت بسیار آسان تر است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S9

    عملکرد Galaxy S۹

    بلندگوها همچنان از پایین تلفن و همچنین از هدفون به سمت پایین شلیک می شوند. ویژگی کلیدی دیگر که سامسونگ در مورد Samsung Galaxy S۹ از آن صحبت می کند، تنظیمات بلندگوهای بهبود یافته است. اگر از شنیدن صدای شلیک صدا در پایین تلفن خود خسته شده اید، درک خواهید کرد که اکنون خروجی بالایی قادر به شلیک صدا به سمت صورت شما است.

    هنوز هم یک تلفن عالی است. خیلی ساده است که بگوییم سامسونگ گلکسی اس ۹ فقط یک نسخه کربنی از گلکسی اس ۸ است. اما بسیار بسیار نزدیک است. چند تغییر جزئی وجود دارد که تفاوت زیادی ایجاد می کند، این واقعیت است که از Gorilla Glass ۵ استفاده می کند که یک گام بزرگ به جلو است، زیرا این بدان معناست که تلفن حتی در مقایسه با گوشی قبلی خود توانایی مقاومت در برابر ضربه و افتادن را دارد.

    صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۹

    صفحه Galaxy S۹ واضح و روشن است. صفحه Samsung Galaxy S۹ قبلاً به بهترین وجهی در بازار عرضه شده است و بهترین را در تولید رنگ، روشنایی ، دقت و وضوح کلی به همراه دارد. صفحه نمایش کیفیت خارق العاده ای را ارائه می دهد. بازتولید و وضوح صفحه نمایش همه از نظر چشم ما بی نقص است و در واقع سامسونگ توانسته است فناوری Super AMOLED استفاده شده برای نمایشگر تصاویری را ارائه دهد که بیش از هر زمان دیگری واقعی هستند.همچنین عملکرد کم نور باورنکردنی است. به نظر می رسد برخی از عکس ها به طرز عجیبی کم رنگ شده اند. اماکیفیت کلی هنوز شگفت انگیز است.

    خرید قاب گوشی Galaxy S9

    دوربین های گلکسی

    لازم به ذکر است که دوربین تک سنسور ۱۲MP در Samsung Galaxy S۹ تغییر بزرگی است که شما را به خرید این تلفن الهام می دهد. این انتخاب جسورانه ای از سوی هر برند عکاسی است، چه رسد به یک سازنده گوشی هوشمند و در واقع سامسونگ در اینجا بسیار چشمگیر بوده است.

    عمر باتری نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده است. با همان پک ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی Galaxy S۸ و همان پیکسل است، اما با پردازنده کارآمدتر می باشد و با توجه به اینکه سامسونگ یک سال وقت داشت تا نرم افزار را اصلاح کند، انتظار چیزهای بزرگی را از Samsung Galaxy داشتیم.

    نگرانی برای تلفن های اندرویدی همیشه این است که در پس زمینه برنامه ای ایجاد می شود که باعث می شود انرژی بیش از حد مورد نیاز تخلیه شود، اما بررسی مداوم ما نشان می دهد که این فقط صفحه نمایش است که امسال روشن تر است و انرژی بیشتری را می کشد.

    در صورتی که این گوشی زیبا و کارآمد را خرید کردید، می توانید قاب گوشی با طرح دلخواه خود را از روبان مارکت خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن