جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های هواوی 2021

    در این جا لیستی از بهترین گوشی های هواوی موجود در بازار را انتخاب کرده و آنها را گردآوری کرده ایم تا بتوانید سریعاً ببینید چه چیزی برای شما ایده آل است. در مقایسه با سایر تلفن های هوشمند اندرویدی، هوآوی فروش سختی برای در بازارهای غربی دارد اما شما می توانید متناسب با بودجه خود، یکی از این گوشی های جذاب را انتخاب کرده و با قیمتی مناسب خریداری کنید.

    مطمئناً از همان زمان P20 Pro عالی 2018 ، باید توجه داشته باشید، هواوی به لطف طیف وسیعی از گوشی های فوق العاده خود، بیش از گذشته در اروپا گوشی فروخته است. این سازنده نشان داده است که می تواند در برابر تولید سامسونگ و اپل در ساخت بهترین گوشی های جهان مقاومت کند. فقط باید مسائل مربوط به Google خود را حل نماید.

    تلفن های عالی Huawei از جمله Huawei Mate 40 Pro و Huawei P30 Pro در لیست پر فروش ها قرار گرفته است. همچنین Huawei P50 نیز در حال عرضه است. لیستی از محصولات این برند که به روز شده است ارائه شده که حاوی گوشی های قدیمی است که پشتیبانی از برنامه های گوگل و پلی استور را دارد. چیزی که آنها را نسبت به گوشی های جدید برتری می دهد. این شامل Huawei P30 Pro است که ما هنوز فکر می کنیم با وجود بیش از دو سال قدمت، بهترین گوشی های هواوی 2021 است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های هواوی 2021

    برترین گوشی هوآوی

    Huawei P30 یک گوشی عالی با دوربین بزرگنمایی شگفت انگیز، صفحه نمایش فوق العاده و عمر باتری برتر در کلاس خود است. اگر بودجه شما محدودتر است، می توانید اکثر ویژگی های P30 Pro را در Huawei P30 نیز دریافت کنید. Mate 20 Pro 2018 نیز یک گزینه عالی است ، زیرا گوشی های میان رده هواوی مانند P Smart (2019) نیز دارای طراحی زیبا در قیمت مقرون به صرفه هستند.

    1. هواوی پی 30 پرو

    Huawei P30 Pro بهترین گوشی های هواوی است که می توانید در حال حاضر خریداری کنید. همچنین یکی از بهترین گوشی هایی است که در زمینه عکاسی از آن استفاده شده است، زیرا دوربین ها قطعه اصلی جشن P30 Pro هستند، دارای بزرگنمایی فوق العاده خوب 5x و 10x هستند و بزرگنمایی دیجیتال 50x با شما را به طرز دیوانه کننده ای به اشیاء دور نزدیک می کند. قابلیت های نور کم آن نیز درجه یک است.

    صفحه نمایش بزرگ 6.47 اینچی در P30 Pro ممکن است فقط دارای رزولوشن Full HD+ باشد، اما روشن، شفاف و رنگارنگ یک بوم عالی برای برنامه ها و بازی های شما است. P30 Pro نه تنها استاندارد جدیدی را برای هواوی تعیین می کند، بلکه استاندارد جدیدی را برای کل صنعت تلفن همراه دارد. دوربین های آن به سادگی حیرت انگیز هستند ، طراحی چشم نواز و قدرت فراوان است. این یکی از بهترین گوشی های هوآوی و گوشی هوشمند پرچمدار واقعی است.

    2. هواوی میت 20 پرو

    Huawei Mate 20 Pro یک تلفن همه جانبه درخشان است که ترکیبی سرسخت از طراحی ، قدرت و عملکرد را با چند قطعه جدید است. این دستگاه بر اساس P20 و P20 Pro عالی و صفحه نمایش بیشتر، دوربین های عقب سه گانه پیشرفته و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش را ارائه می دهد.

    این گوشی به عنوان بهترین گوشی های هوآوی ، دارای سه دوربین در پشت است که دارای لنزهای تله عریض عالی 40 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسل از P20 Pro است. اما سنسور سوم جدید است. این یک دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض است که به شما امکان می دهد حتی بیشتر از محیط اطراف خود را در هر عکس گرفتار کنید. Mate 20 Pro یک گوشی تمام عیار با قیمت کامل است. حتی دارای چند ترفند است که در هیچ جای دیگر مشاهده نمی کنید و مشخصات قدرتمندتری نسبت به اکثر رقبای خود دارد.

    3. هواوی P30

    Huawei P30 دارای صفحه نمایش کوچکتری نسبت به P30 Pro است و تنها با سه دوربین عقب و حداکثر زوم 30 برابر کار می کند، اما همچنان یکی از بهترین گوشی های هواوی است. P30 با صفحه نمایش 6.1 اینچی کمی راحت تر از نمونه های بزرگترش اداره می شود و با یک Full HD+ و رنگ فراوان یک صفحه نمایش برتر گوشی هوشمند است. می توانید انتظار داشته باشید عمر باتری بسیار خوبی را از Huawei P30 دریافت کنید، زیرا تلفن اغلب یک روز و نیم با یک بار شارژ بدون مشکل دوام می آورد.

    4. هواوی میت 40 پرو

    Huawei Mate 40 Pro به راحتی یکی از بهترین گوشی های هوآوی در زمینه سخت افزار است که از کمبود برنامه های Google و Play Store رنج می برد، اما اگر به سادگی عکس های عالی و صفحه نمایش فوق العاده می خواهید، این گوشی مناسب شماست.

    به لطف طراحی منحنی آن که بسیار عالی به نظر می رسد، کاملاً در دست شما قرار می گیرد و تقریباً همه چیز را اداره می کند. از نظر عکاسی، عکس های فوق العاده ای می گیرد و دارای طیف وسیعی از ابزارها برای افزایش بیشتر آنها است. با این حال، با عدم پشتیبانی از برنامه های Google ، محدودیتی در مورد آنچه می توانید در این تلفن بارگیری کنید ، وجود دارد و محدودیت آن بسیار گران به نظر می رسد.

    5. هواوی P40 Pro

    Huawei P40 Pro باید از بهترین گوشی های هوآوی باشد که تا به حال ساخته شده است. به هر حال ، این هواوی در بیشتر موارد یک ارتقاء در Huawei P30 Pro است، با دوربین چهار لنز فوق العاده  عمر خارق العاده از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی و طراحی شیک ، با شیشه خمیده در هر چهار لبه جلویی به خوبی عمل کرده است. همچنین از چیپست Kirin 990 P40 Pro ، به علاوه یک صفحه نمایش عالی با نرخ تازه سازی 90 هرتز ، قدرت اصلی را دریافت می کنید.

    از آنجا که مانند دیگر گوشی های اخیر هواوی فاقد خدمات تلفن همراه Google است و هیچ برنامه Google و مهمتر از آن دسترسی به فروشگاه Google Play ندارد. بنابراین باید برنامه های خود را در جاهای دیگر تهیه کنید، و انتخاب محدود کننده تر است.

    به این ترتیب ، Huawei P40 Pro در موقعیت ناخوشایندی قرار می گیرد که نسبت به مدل قبلی خود یک گوشی در سطح کمتر است. اما سخت افزار عالی است، بنابراین اگر می توانید بدون گوگل در تلفن خود زندگی کنید، باز هم ارزش توجه دارد.

    بهترین گوشی های هواوی 2021

    6. هواوی P40

    اگر می خواهید طراحی سخت افزاری و دوربین های محکم سری P40 را در نظر بگیرید اما هنوز محتاط هستید که از خدمات Google Mobile پشتیبانی نمی کنند، ممکن است بخواهید از این P40 معمولی استفاده کنید زیرا ارزان تر از Pro و Pro Plus است و از بهترین گوشی های هوآوی به شمار می آید.

    هیچ شارژ بی سیم یا نمایشگر نرخ تجدید بالا وجود ندارد، اما طراحی از بهترین در بازار است و دوربین سه گانه تنظیم شده عکس ها و فیلم های خیره کننده ای می گیرد. چیپست Kirin 990 آماده 5G است و عمر باتری آن باورنکردنی است. اما بدون دسترسی به فروشگاه Google Play یا خدمات Google ، برای بازار غرب محدود است.

    7. هواوی میت 30 پرو

    Huawei Mate 30 Pro یکی از اولین قربانیان ممنوعیت Huawei بود. بنابراین هیچ برنامه Google در این گوشی وجود ندارد و هیچ دسترسی به فروشگاه Google Play وجود ندارد. اگر بتوانید از نرم افزار محدود شده عبور کنید، سخت افزار بسیار خوبی در اینجا وجود دارد که از جمله صفحه نمایش خیره کننده ، عمر باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عالی و یک دوربین چهار لنز مناسب است که از اکثر رقبای دیگر بهتر عمل می کند.

    Huawei Mate 30 Pro همچنین بهترین گوشی های هوآوی است که دارای چیپست مشابه Huawei P40 Pro است ، بنابراین عملکرد مشابهی دارد و دارای مشخصات مهمی همچون شارژ بی سیم و مقاومت در مقابل رطوبت را دارد.

    8. هواوی پی 40 پرو پلاس

    این گوشی به اندازه P40 Pro خوب است و سپس با دوربین های بهتر حتی فراتر می رود. ما فکر می کنیم این دوربین دارای بهترین سیستم دوربین در هر گوشی هوشمند در سال 2020 است، با برخی از قابلیت های فوق العاده که آن را از بسیاری از دوربین های کامپکت مستقل موجود در بازار جلو می اندازد.

    این دوربین می تواند عکس های با ثبات نوری را با زوم 10 برابر ضبط کند. اما بدون دسترسی به Google Play Store و برنامه ها و سرویس های Google ، استفاده از آن برای همه به جز افراد با فن آوری بیشتر یا بیمار ، بطور قابل ملاحظه ای مختل می شود.

    9. هواوی میت 20

    Huawei Mate 20 استاندارد ممکن است از Huawei Mate 20 Pro بدتر باشد، اما هنوز هم در نوع خود یک گوشی قوی و از  بهترین گوشی های هوآوی است و همچنین ارزانتر است. به غیر از قیمت پایین تر، نکات برجسته شامل یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که در آزمایشات به لطف استفاده از چیپست هشت هسته ای Kirin 980 و حداکثر 6 گیگابایت رم ، عمر بسیار خوبی را ارائه کرده است و قدرت بالایی دارد.

    هواوی میت 20 همچنین دارای دوربین سه لنز در پشت است. این همان انتخاب لنزهای مشابه سطح Pro نیست، اما هنوز هم راه اندازی همه کاره را ایجاد می کند و از جهاتی، Mate 20 در واقع دارای ویژگی های Mate 20 Pro است، زیرا صفحه نمایش 6.53 اینچی آن بزرگتر است و دارای یک درگاه هدفون است که تلفن دوست داشتنی آن را ندارد.

    10. هواوی پی 20 پرو

    Huawei P20 Pro ممکن است دیگر پرچمدار Huawei نباشد، اما هنوز هم چیزهای زیادی برای آن در نظر گرفته شده است که برجسته ترین آن دوربین پشتی سه لنز فوق العاده چشمگیر و همه کاره است و ازبهترین گوشی های هوآوی به شمار می آید.

    دوربین می تواند تا سه برابر بزرگنمایی نوری ایجاد کند و به طرز شگفت انگیزی در عکس های شبانه ماهر است، که معمولاً تنظیماتی است که دوربین های تلفن واقعاً با آن دست و پنجه نرم می کنند. از دیگر نکات برجسته Huawei P20 Pro می توان به باتری بزرگ و با دوام زیاد و صفحه نمایش AMOLED حتی بزرگتر اشاره کرد که رنگ های زنده را در مقیاس بزرگ ارائه می دهد.

    11. هواوی P30 Lite

    هواوی P30 Lite علیرغم داشتن P30 به نام خود، با بقیه محدوده مطابقت ندارد و یک پرچمدار نیز نیست. در عوض این یک رده متوسط ​​است، اما کاملاً خوب است. از یک جهت، ظاهری خوب دارد، با طراحی پشتی شیشه ای مشابه Huawei P30 است. صفحه نمایش آن نیز مانند مدل های گران قیمتش بسیار خوب است، زیرا دارای صفحه نمایش 6.15 اینچی 1080 در 2312 با تراکم پیکسلی حدود 415 پیکسل در اینچ است.

    علاوه بر این، قفل چهره، دوربین عقب سه لنز ، چیپست هشت هسته ای و 4/6 گیگابایت رم دارد. با این حال، این چیپست میان رده است و به همان خوبی که برخی از جایگزین های با قیمت مشابه دارند، خوب نیست.

    خرید قاب گوشی هواوی huawei

    12. هواوی میت ایکس

    Huawei Mate Xs بدون شک از بهترین گوشی های هوآوی و بهترین طراحی تلفن تاشو را دارد که تا به حال دیده شده است، با قرار دادن صفحه نمایش تاشو در خارج به طوری که همیشه قابل مشاهده است. این به Huawei Mate Xs اجازه می دهد تا به عنوان یک تلفن هوشمند 6.6 اینچی و یک تبلت 8.0 اینچی به طور موثر کار کند و دارای مشخصات لازم برای انجام هر دو نقش است.

    با چیپست رده بالا Kirin 990 ، 8 گیگابایت رم ، 4500 میلی آمپر ساعت باتری ، و یک دوربین چهار لنز عالی همراه است. به غیر از قیمت ناگزیر بالای آن، اصلی ترین چیزی که Huawei Mate Xs را عقب نگه می دارد همان مشکلی است که گوشی های اخیر Huawei دارند. بنابراین در حالی که سخت افزار عالی است، نرم افزار در نقطه ضعف قرار دارد.

    می توانید به سادگی برای بهترین گوشی های هوآوی اقدام کرده و جهت تهیه قاب گوشی سفارشی با طرح دلخواه در سایت روبان مارکت جستجو نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن