جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های هوشمند با فناوری روز

    بهترین گوشی های هوشمند با فناوری روز

    بهترین گوشی جهان در حال حاضر Samsung Galaxy S۲۱ Ultra است، اما اگر این برای شما مناسب نیست ، گزینه های برتر دیگر را می توانید متناسب با نیازهای خود خرید کنید که شامل بهترین گوشی های هوشمند با فناوری روز می باشد که می تواند گوشی های آیفون و انواع دیگر گوشی های اندرویدی باشد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    خرید تلفن همراه یک تصمیم پیچیده است و شما به گزینه هایی برای بررسی آن نیاز دارید. به همین دلیل است که در اینجا لیستی از بهترینها را ارائه کرده ایم. ضمن آن که مزایا و معایب هر مدل را در لیست خود بر اساس عملکرد ، دوربین ، نقطه قیمت و سایر معیارها می سنجیم.

    یکی از برترین گوشی های هوشمند در این لیست ، سامسونگ گلکسی S۲۱ Ultra است ، اما شما می توانید به راحتی دیگر گوشی ها همچون OnePlus ۹ Pro.  iPhone ۱۳ Pro .iPhone را نیز بررسی نمایید که می تواند خارج از سیستم عاملی که انتخاب می کنید، می توانند تلفن های برجسته ای در این لیست باشند.

    ملاحظات قیمتی نیز وجود دارد و این را در نظر گرفته ایم که با انتخاب هایی مانند OnePlus ۹ می توانید این نکته را نیز مد نظر داشته باشید. برخی از گوشی ها حتی با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به رقبا عرضه شدند، مانند Google Pixel ۵ و Samsung Galaxy S۲۰ FE که برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید یک تلفن خوب صرف کنند، گزینه های بسیار خوبی هستند.

    به همین ترتیب ، در میان گوشی های هوشمند با فناوری روز ، برنامه تلفن همراه انتخابی شما ممکن است ترجیح شما را تغییر دهد. به ویژه از آنجا که برخی، اغلب معاملات موبایل خوبی را برای برخی از گوشی ها به ویژه ارائه می دهند. تقریباً همه قیمت تلفن های هوشمند افزایش یافته است، بنابراین با بررسی کامل در میان گوشی های هوشمند با فناوری روز می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    بهترین گوشی های هوشمند با فناوری روز

    انتخاب گوشی هوشمند برتر

    وان پلاس ۹ پرو ، آیفون ۱۳ پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا همگی در لیست بهترین گوشی ها با فناوری روز قرار دارند.

    Samsung Galaxy S۲۱ Ultra

    یک تلفن هوشمند درجه یک است که با مشخصات و فناوری روز دنیا عرضه شده است. Samsung Galaxy S۲۱ Ultra بهترین گوشی های هوشمند با فناوری روز در حال حاضر در جهان است. اما چرا این بهترین تلفن هوشمند است. تصور می شود S۲۱ Ultra به دلیل آن که بهترین دوربین ها را داشته و قدرت بالایی را به خود اختصاص داده است و عمر باتری مناسبی دارد، همواره مورد توجه بوده است. طراحی مستحکم و زیبای این گوشی، باعث شده است که انتخاب فوق العاده ای برای شما است. Galaxy S۲۱ Ultra در مقایسه با نسخه قبلی خود، ارزان قیمت نیست و در میان گوشی های برتر در سری خود، گرانتر است.

    سامسونگ گلکسی S۲۱ Ultra دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز و رزولوشن Quad HD است. عمر باتری سامسونگ S۲۱ Ultra بسیار خوب است و اغلب با یک بار شارژ کامل یک روز کامل را دوام می آورد. اگر یک گوشی با شارژ طولانی را نیاز دارید، این گوشی هوشمند از بهترین انتخاب در گوشی های هوشمند با فناوری روز است.

    توجه داشته باشید که Samsung Galaxy S۲۱ Ultra همراه با شارژر در جعبه عرضه نمی شود ، بنابراین باید از دستگاه موجود خود استفاده کرده یا جداگانه آن را خریداری کنید. ضمن آنکه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ در Galaxy S۲۱ Ultra برای بسیاری از افراد برجسته خواهد بود و دوربین در این گوشی ناامید کننده نیست.

    بهترین گوشی های هوشمند با فناوری روز

    iPhone ۱۳ Pro Max

    آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین آیفون های موجود هستند که از قدرت بیشتری نسبت به قبل برخوردارند ، دوربین های بهبود یافته ، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و عمر باتری شگفت آور خوبی ارائه می دهند. چرا آنها رتبه دوم را دارند؟ در حالی که iPhone ۱۳ Pro و Pro Max بهترین آیفون ها هستند ، Samsung Galaxy S۲۱ Ultra که طراحی بهتری دارد و دوربین همه کاره تری دارد که کمی بالاتر از آنها قرار می گیرد، اما این تلفن ها بسیار نزدیک می شوند و انتخاب واضح برای طرفداران iPhone است.

    با نرخ تازه سازی بالاتر از محدوده iPhone ۱۲ ، حالت ماکرو جدید و بریدگی کوچکتر ، آنها بزرگترین ارتقاء نیستند ، اما بدون شک عالی هستند. این به شما بستگی دارد که در میانگوشی های هوشمند با فناوری روز ،  آیفون ۱۳ پرو ۶.۱ اینچی یا آیفون ۱۳ پرو مکس ۶.۷ اینچی را انتخاب می کنید، صفحه نمایش OLED واضحی با نرخ تازه سازی متغیر ۱۲۰ هرتزی دریافت خواهید کرد.

    تداوم حضور ناچ آزاردهنده است، اما این بار کمی کوچکتر است و نادیده گرفتن آن آسان است ، به خصوص هنگامی که کیفیت کلی صفحه نمایش را مشاهده می کنید. همچنین اپل با عمر باتری در iPhone ۱۳ Pro Max پیشی گرفته است که واقعاً عالی است، نه اینکه فقط برای iPhone مناسب باشد. iPhone ۱۳ Pro چندان خوب نیست، اما هنوز هم مناسب است و ارتقاء دهنده عمر iPhone ۱۲ Pro است.

    در مورد دوربین های این گوشی هوشمند، محدوده آیفون ۱۳ پرو شامل انواع لنزهای سال گذشته است، اما دارای پیکسل های بزرگتر و حالت های جدید، از جمله حالت ماکرو چشمگیر و حالت سینمایی کمی کمتر قابل توجه است. بین همه اینها و عملکرد بهتر در نور کم ، این دوربین ها خیره کننده هستند.

    می توانید با سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه برای گوشی های هوشمند  با فناوری روز دنیا، بهترین امکانات را در دسترسی داشته و عمری طولانی را برای آن منظور کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن