جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    راهنمای کاملی از خرید قاب گوشی سامسونگ

    راهنمای کاملی از خرید کاورهای گوشی سامسونگ | قاب سامسونگ

     >> برای خرید قاب کلیک نمایید <<

    همان گونه که می دانید ، تنوع بسیار زیاد کالاها و لوازم جانبی سامسونگ و گوشی های آن ، باعث شده است تا این برند معتبر جهانی ، طرفداران بسیاری را برای خود رقم بزند. در بازار دیجیتال ایران نیز برند سامسونگ دارای اهمیت بسیاری است. این شرکت کره ای که در حال حاضر تولیدات گوشی همراه خود را در کشورهای ویتنام و چین به انجام می رساند ف توانسته است سهم بسیار زیادی از بازار را از آن خود نماید. همان گونه که گوشی های سامسونگ طرفداران خود را دارد ، به تبع لوازم جانبی گوشی نیز توانسته است در ایران مورد استقبال قرار گیرد.

    شرکت سامسونگ در کنار تولید گوشی های موبایل و  لوازم جانبی آن ، در بخش تولید کالاهای لوازم خانگی نیز فعالیت دارد. اما این نکته کاملا واضح است که در بازار بزرگ کالاهای دیجیتال در دنیا حرف اول را می زند.

    موضوع مهم دیگری که در برتر نگاه داشتن برند سامسونگ موثر است ، این است که گوشی های برند سامسونگ به طور معمول به روز و مطابق فناوری جدید وارد بازار ایران شده است و این امر باعث می شود که لوازم جانبی آن ها نیز همزمان رشد داشته باشد. تا کنون پیش نیامده است که مدل جدیدی از گوشی های سامسونگ به بازار عرضه شود در حالی که به عنوان مثال از لوازم جانبی آن شامل کیف ، قاب و یا گلس گوشی سامسونگ را نتوان در بازار پیدا نمود. در سایت ربان مارکت تلاش کرده ایم تنوع کاملی از کاورهای سامسونگ را به نمایش بگذاریم تا مطابق مدل گوشی سامسونگ خود و البته سلیقه و انتظارات تان ، کاور گوشی مناسبی را خرید نمایید.

    در این جا به مدل‌های متنوع لوازم جانبی سامسونگ خواهیم پرداخت :

    -        تنوع مدل های کاور گوشی سامسونگ

    -        مدل های مختلف گلس گوشی سامسونگ

    -        کیف‌ های هوشمند و  معمولی در مدل‌های متفاوت گلکسی

    -        انواع گارد ها یا بامپر های گوشی سامسونگ

    چرا باید برای گوشی های همراه سامسونگ قاب تهیه شود ؟

    امروزه به دلیل حساسیت های بالای گوشی ها به طور معمول کاور گوشی را جهت محافظت از بدنه گوشی تهیه می نماییم. در مدت زمان کوتاهی بر اثر استفاده از گوشی ممکن است دچار خط و خش شده و یا به آن ضربه وارد شود و این نکته را هیچ کس دوست ندارد که تجربه نماید. اینکه بر حسب اتفاق گوشی از دست افتاده و سقوط نماید و دجار آسیبی جدی شود و یا فریم آن شکسته شود ، از مسائلی است که هر کس را وادار به خرید کاور گوشی می نماید.

    در کنار حفاظت از بدنه گوشی موبایل ، استفاده از قاب های متنوع گوشی سامسونگ ، می تواند آن را زیبا تر و جذاب تر نماید. به طوری که با استفاده از کاوری با رنگی جدید ، که دارای طرحی زیبا و خاص است که بر حسب سلیقه و روحیات خود تهیه کرده اید ، می تواند گوشی را نیز برای شما جذاب تر نماید. این خود یکی دیگر از دلایل استفاده از کاور گوشی می باشد.

    کاورهای گوشی موبایل ، جزو لوازم جانبی محسوب می شوند که پرکاربرد هستند. به همین دلیل تنوع بسیار زیادی از کاورها برای گوشی های سامسونگ در بازار ارائه شده است که در این جا تعدادی از آن ها را شرح می دهیم.

    کاورهای ژله ای : قاب های ژله ای از سایر قاب ها طرفداران بیشتری دارند. قیمت این نوع قاب ها نیز کمتر از سایر مدل قاب های گوشی سامسونگ است. از مزایای این قاب های گوشی ، انعطاف پذیری آن ها و حفظ قابلیت ارتجاعی آن است  که در برابر هر ضربه ای از گوشی محافظت می نماید. این کاورها در رنگ های مات ، شفاف و رنگی تولید و به بازار عرضه شده اند.

    کاورهای سیلیکونی : کاورهای سیلیکونی نیز همانند نوع ژله ای نرم هستند. این لطافت و نرمی خاص ، باعث شده است که بسیاری آن را به دلیل خوش دست بودن انتخاب نمایند. در این مدل قاب سامسونگ ، از رنگ های زیبا و طراحی های خاصی استفاده شده است که توانسته است آن ها را در بازار لوازم جانبی سامسونگ ، چشمگیر نماید.

    کاور سیصد و شصت درجه : این نوع کاور ها می توانند سه قیمت گوشی را به طور کامل و  ۳۶۰ درجه بپوشانند. به عبارتی تمامی گوشی حتی کناره های دکمه و یا دوربین نیز به طور کامل پوشش داده می شود. نوع گلس دار آن نیز وجود دارد.

    کاور ضد ضربه : این گونه کاورها جهت ایجاد امنیت و سلامت کامل موبایل می باشند. کاور ضربه ناپذیر ، به طور معمول از جنس پلی کربنات می باشد و در قسمت های حساس گوشی نیز از جنس TUP ساخته می شود.

    قاب کتابی سامسونگ ، قاب های چرمی ، کاورهای توری ، کاور طرح چوب و چوبی ، کاور پشتی گلس و … نیز از دیگر موارد مربوط به کاورهای گوشی سامسونگ می باشند. همچنین برند X-Level و نیلکین و هوانمین نیز از ارائه دهندگان مرغوب ترین و زیبا ترین کاورهای گوشی های موبایل سامسونگ می باشند.

    نکات مهمی که هنگام خرید قاب گوشی موبایل سامسونگ می بایست به آن ها توجه نمود.

    -        این نکته را به یاد داشته باشید که قاب گوشی که تهیه می کنید دقیقا با گوشی شما هم خوانی داشته باشد و گوشی در داخل کاور دجار لق زدگی نشود.

    -        کاوری که تهیه کرده اید نبایستی پوششی روی دوربین ، پورت ها ، دکمه ها و یا میکروفون باشد.

    -        در صورتی که مدل گوشی سامسونگ شما از شارژر وایرلس پشتیبانی می شود ، نیاز است که کاوری انتخاب کنید که با شارژر بی سیم مساله ای ایجاد نکند.

    -        در گروهی از کاور های سامسونگ ، این قابلیت وجود دارد که ضد لکه و چربی هستند. این گزینه ای بسیار مناسب برای پاکیزگی ظاهری کاور گوشی در تمامی اوقات است.

    صفحه محافظ نمایش گوشی سامسونگ

    همان طور که می دانید صفحه نمایش گوشی یا همان گلس ، از جمله لوازم جانبی است که بسیار برای گوشی ضروری می باشد. استفاده نکردن گلس برای گوشی ایراداتی را به وجود می آورد که آن ها را شرح می دهیم.

    -        گوشی های موبایل سامسونگ و به خصوص صفحه نمایش گوشی ارزان قیمت نیستند و در صورتی که دچار آسیب شوند برای تعویض آن ها می بایست هزینه زیادی پرداخت شود.

    -        محافظ صفحه نمایش می تواند در مرور زمان و در برابر صدمات ناشی از افتادن گوشی ، از صفحه نمایش و از خط و خش ها مراقبت نماید.

    -        این کاملا روشن است که در صورت سقوط گوشی موبایل از دستتان ، اولین قسمتی که آسیبی جدی می بیند ، صفحه نمایش گوشی می باشد.

    -        این را به یاد داشته باشید که صفحه نمایشی که تعویض شده است به هیچ عنوان نمی تواند همان کیفیت صفحه نمایش اصلی گوشی شما را داشته باشد.

    -        باید بدانید که سنسورهای لمسی گوشی موبایل بر روی صفحه نمایش قرار گرفته اند و با اندک ضربه ای دچار آسیب می شوند.

    -        استفاده از گلس برای تمامی گوشی ها ، حتی گوشی سامسونگ از نوع Gorilla Glass نیز ضروری می باشد. به دلیل آنکه بتواند گوشی را از صدمات ناگهانی حفظ نماید.

     انواع متنوعی از صفحه نمایش ها یا همان گلس ها در بازار بزرگ دیجیتال سامسونگ ارائه شده است.

    محافظ صفحه نمایش نانو سامسونگ : این نوع صفحه از جنس پلیمر است و هنگام ضربه به صورت تکه تکه نمی‌شود.

    محافظ صفحه نمایش سرامیکی : دقیقا شبیه یک صفحه شیشه ی عادی به نظر می آید ، البته به آن ترکیباتی اضافه شده است که بتواند وضوح بالاتر و امنیت بیشتری را برای صفحه نمایش گوشی ایجاد نماید.

    محافظ صفحه نمایش شیشه حرارت دیده : این نوع صفحه نمایش که با نام Tempered Glass به بازار عرضه شده است ، دارای امنیت و مقاومت بسیار زیادی می باشد.

    محافظ صفحه نمایش نشکن : این صفحه از جنس شیشه نیست. تنها به جهت داشتنTPU مانع شکستن صفحه می شود.

    محافظ صفحه نمایش ضدضربه : این را باید دانست که هیچ محافظ صفحه نمایشی وجود ندارد که به طور کامل ضد ضربه باشد ، این گلس به این دلیل به این نام شناخته می شود که دارای مقاومت و امنیت بسیار بالایی می باشد.

    محافظ صفحه نمایش پرایوسی : این نوع گلس می تواند نور را در زاویه‌ محدودتری منتشر ‌کند. به این ترتیب کسانی که در کنار شما نشسته اند ، نمی توانند بر صفحه نمایش و اطلاعات شما دسترسی داشته باشند.

    تمامی این محافظ صفحه نمایش ، با تنوع بسیار زیاد در جنس و متریال ، قادر هستند از صفحه نمایش گوشی شما محافظت نمایند. به این ترتیب امکانات بیشتری را به گوشی شما اضافه خواهند کرد. همچنین به دلیل قابلیت آنتی رفلکس در این گلس ها ، از بازتاب اشعه و نور های مزاحم به سوی شما ممانعت به عمل خواهند آورد. چربی گریزی این محافظ ها گزینه مطلوبی محسوب می شود. برخی از این محافظ ها دارای فیلتر نور آبی هستند که اشعه فرابنفش را فیلتر کرده و مانع تابش آن به گوشی می شوند.

    میزان ضخامت گلس نیز از گزینه های مهمی است که می بایست در هنگام خرید آن مد نظر داشته باشید. زیرا در صورتی که محافظ صفحه نمایش ضخیم باشد ، بر وضوح تصاویر صفحه نمایش گوشی تاثیر منفی خواهد گذاشت. توجه داشته باشید گلس هایی که دارای ضخامت استاندارد هستند ، در کنار ایجاد امنیت ، شفافیت لازم را نیز ارائه می دهند. در صورتی که گوشی شما از نوع خمیده است ، محافظ خمیده انتخاب نمایید. 

    کیف جهت گوشی سامسونگ

    کیف های گوشی موبایل سامسونگ ، دارای معایب و محاسنی در مقایسه با کاورهای دیگر هستند. ضخامت کیف گوشی سامسونگ نسبت به کاور ، بیشتر است. اگر علاقه ندارید که گوشی موبایل تان حجیم باشد ، بهتر است از قاب گوشی استفاده نمایید. کیف ها در عین حال که از کناره ها و پشتی گوشی محافظت می کنند ، از صفحه نمایش آن نیز با یک پوشش جانبی مراقبت می کنند. کیف های گوشی سامسونگ در انواع تاشو و کتابی به بازار عرضه شده اند.

    در اغلب گوشی‌های مدل سامسونگ به طور معمول ، کیف هوشمند نیز قرار داده شده است. این کیف های هوشمند گوشی های سامسونگ ، مدلی زیبا و کاربردی هستند که بر اساس اندازه های هر مدل از گوشی سامسونگ ، تولید شده اند. از طریق صفحه نمایش این کیف ها این امکان را خواهید داشته که تنظیم تاریخ و زمان را بر روی گوشی خود مشاهده نمایید. همچنین کلیه اطلاعات تماس ها و پیام های دریافتی و ارسالی و یا موسیقی های در حال پخش را رویت خواهید نمود. این کیف کارآمد برای زمان هایی که در حال پیاده روی هستید و در حال انجام کار می باشید ، بسیار گزینه مناسبی است.

    باتری و شارژر اصلی سامسونگ

    در تمامی گوشی های هوشمند ، باتری عضوی بسیار حیاتی برای گوشی محسوب می شود. طراحی باتری گوشی های سامسونگ دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی می باشد و به طور معمول ظرفیت آن ها نسبت به سایر برند ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مدل از باتری ها قابلیت شارژ سریع نیز ایجاد شده است. بنابر این پیشنهاد می شود برای این گونه گوشی ها و باتری های آن ، از شارژر هایی که شارژر سریع هستند استفاده نمایید.در مواقعی دیده شده است که به دلیل استفاده کردن از شارژر های نا مرغوب و غیر اصل ، به باتری گوشی سامسونگ صدمه ی جدی وارد شده است. نشانه های خرابی باتری گوشی سامسونگ می تواند به شرح ذیل باشد.

    ۱-    به طور ناگهانی باتری گوشی شارژ خالی کند.

    ۲-    مدت زمان زیادی طول بکشد تا شارژ گوشی سامسونگ کامل شود.

    ۳-    به صورت ناگهانی گوشی سامسونگ خاموش شود.

    ۴-    ظرفیت باتری پایین بیاید.

    ۵-    باتری گوشی سامسونگ دچار باد کردگی شود.

    در صورتی که نشانه های فوق را در گوشی سامسونگ خود مشاهده نمودید ، پیشنهاد می شود که باتری اصل گوشی را تهیه نمایید و باتری آسیب دیده را عوض کنید. به دلیل آن که باتری خراب شده ، بر روی سایر بخش های گوشی نیز صدمه جدی وارد می کند.

    در تعدادی از مدل های موبایل سامسونگ ، به خصوص مدل های جدید تر آن ، این امکان ایجاد شده است که به صورت بیسیم نیز شارژ شوند. از همین رو شرکت سامسونگ ، شارژر بی سیم را نیز به بازار عرضه نموده است. نوع عملکرد این نوع شارژر ها این گونه است که باتری گوشی را با استفاده از میدان مغناطیسی و بدون کابل ، شارژ می نمایند.

    شارژر های وایرلس گوشی سامسونگ ، دارای امنیت بالایی هستند. اما این نکته نیز مطرح است که در نوع شارژر بی سیم سامسونگ ، هزینه بیشتری را نسبت به نوع کابل دار آن بایستی پرداخت نمایید. با توجه به محاسن و معایب هر دو مدل ، حق انتخاب با شماست.

    در دنیای لوازم و قطعات جانبی اورجینال سامسونگ ، مسیر نوینی از جهان فناوری را برای کسانی که به سلامت گوشی موبایل خود اهمیت می دهند ، ایجاد نموده است. اما لازم است که توجه داشته باشید که قبل از خرید گوشی موبایل سامسونگ خود ، تمامی جوانب مربوط به لوازم جانبی را نیز مدنظر داشته باشید. تمامی ویژگی ها و امکاناتی که به گوشی شما می دهد را بررسی نمایید و سپس آن را تهیه کنید.

    قاب گوشی سامسونگ

    احتمالا نام گوشی سامسونگ یکی از اولین نام هایی است که وقتی به تلفن های برتر فکر می کنید ، به ذهن خطور می کند. با این حال ، این شرکت با گزینه هایی مانند گلکسی A۲۰ توانسته است طرفداران بیشتری را رقم بزند. پس از دستیابی به این وسیله ی خارق العاده ، می خواهید مطمئن شوید که چگونه از آن محافظت کنید. ما بهترین موارد را برای A۲۰  به شما پیشنهاد می دهیم .

    قاب گوشی مدل Spigen Rugged

    مدل Spigen یکی از بهترین گزینه هاست به دلیل اینکه شرکت تولید کننده ی آن بهترین موارد و لوازم جانبی را ارائه می دهد. این مدل لبه های بلندی داشته و بهترین جذب ضربات را دارد و می تواند مقاومت خوبی داشته باشد.

    قاب گوشی مدل ترکیبی NagaBeeاز چرم و چوب

    اگر نمی توانید در مدل قاب چرم مناسب یا مدل قاب گوشی چوبی تصمیم بگیرید ، چرا هر دو را انتخاب نمی کنید؟ مورد هیبریدی NagaBee این مورد را با طراحی ترکیبی منحصر به فرد خود ارائه می دهد. قسمت چوبی را در قسمت بالا ، با چرم زیر آن و سپر TPU برای محافظت از لبه ها می توانید داشته باشید . به علاوه ، NagaBee  دارای محافظ صفحه نمایش برای محافظت از ۳۶۰ درجه می باشد.

    قاب سامسونگ گوشی مدل: ZIZO BOLT

    سری مدل ZIZO BOLT به آرامی طرفداران بسیاری را برای خود رقم زده است به خصوص کسانی که وزن زیاد را دوست ندارند اما می خواهند محافظت مناسبی از گوشی انجام شود. این مدل شامل یک کیف با پوشش چرخش ۳۶۰ درجه است. بعلاوه ، از یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای بهره خواهید گرفت.

    قاب گوشی مدل Guardian Poetic Guardian

    Guardian Poetic Guardian  قاب گوشی است که در عین زیبایی ظاهری و مراقبت از گوشی ، محافظ صفحه نمایش را نیز دارد.

    قاب گوشی مدل پوشش کامل TJS

    شما ممکن است در صنعت خدمات کار نکنید ، اما این بدان معنی نیست که شما برای Galaxy A۲۰ خود به حفاظت بیشتری احتیاج ندارید. TJS Armor Cover این مساله را با طراحی خود حل می کند که شامل محافظ صفحه نمایش شیشه ای است.

    قاب گوشی مدل دو لایه PUSHIMEI با Kickstand

    مدل هایی از قاب گوشی که دارای دو لایه مختلف هستند ، معمولاً محافظت بیشتری نسبت به نمونه استاندارد TPU دارند و این همان جایی است که PUSHIMEI وارد بازی می شود. این قاب دو لایه دارای که لایه ی داخلی TPU نرم را به همراه پشتی پلاستیکی سخت و محکم ارائه می دهد که مطمئناً A۲۰ شما را از آسیب در امان نگه می دارد. PUSHIMEI همچنین یک kickstand ساخته است ، بنابراین می توانید آن را روی میز خود استراحت داده و برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود قرار بگیرید.

    قاب گوشی مدل سیلیکون گرادیان Starhemei

    برخی از تولیدکنندگان تلفن وقتی نوبت به رنگ می رسد از تنوع رنگی بسیاری استفاده می کنند.  گروهی دیگر بازی های بی خطر را ایجاد می کنند ، اما خوشبختانه موارد دیگری نیز از گزینه های متنوعی از قبیل کیف شوک ضد حریق Starhemei  را نیز به ما ارائه می دهند. این گزینه از TPU ساخته شده است در حالی که دارای یک طیف رنگی از بنفش به سمت آبی دارد که آن را زیبا کرده است.

    کیف جیبی چرم Ykooe

    این کیف مدل چرمی کاملاً خارق العاده ای است. نه تنها از کیفیت عالی و ظاهری حرفه ای برخوردار است  ، بلکه این کیف پول دارای سه شکاف برای شناسه یا کارت های اعتباری شما و همچنین جیب پول می باشد. به علاوه ، یک گیره ی مغناطیسی وجود دارد که تضمین می کند فلپ هرگز به طور تصادفی هنگامی که نمی خواهید ، باز نشود.

    قاب سامسونگ گوشی مدل ترکیبی IDEA LINE

    گاهی اوقات خوب است که یک مورد اساسی داشته باشید که فقط از تلفن شما در برابر ضربه های تصادفی یا خراش محافظت می کند. قاب ترکیبی IDEA LINE دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که یک پوشش نرم فراهم می کند تا بتواند راحت تر به همراه آن ، گوشه های تقویت شده ای را برای محافظت در اختیار داشته باشد. همچنین  IDEA LINE   یک محافظ صفحه نمایش شیشه ای است به طوری که دیگر نیازی به نگرانی در مورد خراش صفحه نمایش نیست.

    قاب گوشی مدل Androgate Clear Slim Bumper

    با این مدل Androgate Clear Slim Bumper Case می توانید Galaxy A۲۰ خود را با تمام وجود نشان دهید. در قسمت محافظ ، محفظه های هوا در هر چهار گوشه وجود دارد که هدف از آنها محافظت از گوشی است هنگامی که به زمین می افتد .

    قاب گوشی مدل اکریلیک LUCKYCAT

    مدل های هیبریدی بسیار محکم و زیبا هستند و مدل Bumper LUCKYCAT نمونه ای عالی است که دارای صفحه پشتی واضح و سپر TPU است. نکته ی بهتر این است که صفحه پشتی مقاوم در برابر خراش است ، بنابراین احتمالاً گوشی همراه شما خط و خراش هایی را نشان نمی دهد.

     

     قاب سامسونگ با کیفیت عالی را در ربان مارکت بخرید

     منبع : گوگل

     سایت روبان قاب گوشی قاب سامسونگ قاب هواوی قاب آیفون قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن