جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    قاب گوشی با کیفیت

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">قاب گوشی با کیفیت

    قاب گوشی با کیفیت : در بازار امروز دیجیتال ، تنوع گسترده ای از گوشی های موبایل را شاهد هستیم که قیمت های آن ها کاملا متفاوت بوده و اغلب گران هستند. این گوشی ها علیرغم این که دارای پردازش و هوشمندی بالایی هستند ، ظریف و حساس نیز طراحی شده اند که احتمال ضربه خوردن و آسیب دیدن آن ها بسیار زیاد است. حتی ممکن است به آسانی دچار خراشیدگی شوند که این موضوع می تواند از ارزش گوشی بکاهد.

    برای آن که بتوانید از گوشی موبایل خود به خوبی مراقبت نمایید و از ضربات احتمالی آن را حفظ کنید ، می بایست برای گوشی خود یک قاب یا گارد مناسب تهیه کنید. در شرایط فعلی ، قاب گوشی یکی از ضروری ترین ابرازها در لوازم جانب موبایل محسوب می شود. که می تواند در عین آن که از بدنه ی گوشی محافظت نماید ، زیبایی ظاهری خاصی را نیز برای گوشی شما فراهم کند. به این ترتیب با وجود هزینه ی زیادی که برای خرید گوشی داشته اید ، نگران آسیب خوردن آن نخواهید بود.

    حال در این جا بررسی خواهیم کرد که یک قاب گوشی مناسب دارای چه ویژگی هایی است ؟

    <h۳ dir="rtl" style="text-align: justify;">ویژگی های یک قاب گوشی با کیفیت بشرح ذیل است : <h۴ dir="rtl" style="text-align: justify;">۱- دوام ، استحکام و محافظت از گوشی

    این یک حقیقت است که اولویت اول برای خرید و تهیه ی قاب گوشی ، مراقبت از دستگاه می باشد. در عین حال هر یک از قاب های گوشی ، با خصوصیاتی که دارند میزان مشخصی از محافظت را در برابر صدمات از گوشی خواهند داشت. بنابر این جنس قاب گوشی و کیفیت آن در میزان مراقبت و دوام قاب گوشی موثر است.

    قاب های گوشی عرضه شده در بازار از جنس های متفاوتی است که می توان به نوع پلاستیک نرم و سخت ، چوب ، فلز و سیلیکون آن اشاره نمود که تمامی این قاب های گوشی دارای مزایا و معایبی هستند . یکی از قاب های گوشی که توانسته است مزایای بیشتری نسبت به سایر قاب ها داشته باشد نوع پلاستیک سخت است که احتمال پارگی و تغییر رنگ را مانند انواع سیلیکونی ندارد و به طور معمول مراقبت خوبی از اطراف گوشی و گوشه های آن دارد. این نوع قاب دارای وزن کمی بوده و مانع خط و خش بر روی گوشی میشود.

    یکی از انواع قاب گوشی که بسیار کاربردی بوده و مقاومت بالایی را نشان می دهد ، نوع قاب هایی که از دو نوع و دو جنس برای تهیه قاب گوشی استفاده شده است که می تواند مزایای هر دو را در بر گیرد. به عنوان نمونه قابی از جنس پلاستیک سخته که روکش نازکی از آلومینیوم روی آن باشد ، می تواند مقاومت و زیبایی خاصل را به گوشی داده در عین حال وزن آن را نیز همچنان پایین نگاه دارد.

    <h۴ dir="rtl" style="text-align: justify;">۲- رنگ ثابت قاب گوشی یک مزیت است.

    شاید شما نیز قبول داشته باشید که رنگ رفتگی قاب گوشی ، آن را به سادگی از زیبایی و ظرافت می اندازد. بنابر این قاب گوشی که دارای رنگ ثابتی باشد و در اثر گذشت زمان دچار رنگ رفتگی و یا کدر شدن نشود ، قابی مناسب است. به عبارتی قاب گوشی را می توان خوب نامید که همواره مانند روز اول خود دارای کیفیت جنس و رنگ و طرح باشد. شاید در ابتدا تصور کنید که این موضوع فقط نوعی اغراق است . اما با وجود فناوری های نوینی که در صنعت چاپ به وجود آمده است ، چاپ عکس با کیفیت فوق العاده بر روی قاب گوشی که کاربر انتخاب می کند، امکان پذیر شده است . که در عین حال که از رنگ های زنده و با کیفیت استفاده می شود ، از دقت بالایی نیز در چاپ عکس مطابق با تصویر داده شده ، برخوردار است. این کار در ربان مارکت ، امکان پذیر است . ربان مارکت با سال ها تجربه در خصوص ارائه انواع گسترده ای از قاب گوشی ، با ارائه قاب های گوشی با طرح و عکس دلخواه ، توانسته است یکی از پیشتازان این صنعت بوده و در کمترین زمان بالاترین کیفیت را به کاربران خود ارائه نماید.

    <h۴ dir="rtl" style="text-align: justify;">۳- دسترسی های لازم به پورت ها ی گوشی

    درصورتی که می خواهید قاب گوشی خرید کنید ، این نکته را توجه داشته باشید که به قسمت دکمه های دستگاه و پورت های هندزفری و شارژر ، دسترسی های لازم را داشته باشید. در بازار متاسفانه ، قاب های نا مرغوبی ارائه می شد که این دسترسی را بسته و یا به سهولت نمی توان از آن ها استفاده نمود. در بهترین شرایط ، در قاب گوشی بایستی جای دکمه و پورت ها به اندازه استاندارد آن خالی شده باشد. تنها در موقعیتی که قاب گوشی از جنس سیلیکونی نرم است می توان از مدلی استفاده کرد که جای دکمه و پورت آن بسته باشد.

    <h۴ dir="rtl" style="text-align: justify;">۴- عرق کردن قاب گوشی در دست خوب نیست

    این امکان وجود دارد که در نگاه برخی از کاربران این نکته ی مهمی نباشد. اما این موضوع مهمی است که نباید قاب گوشی در دستان کاربر دچار عرق شود یا حس چرب شدن داشته باشد. امروزه اغلب گوشی ها با پشتی فلزی بوده و کمتر در دست عرق می کنند بنابر این بهتر است برای قاب گوشی نیز این موارد مد نظر قرار گیرد.

    <h۴ dir="rtl" style="text-align: justify;">۵- قاب گوشی منحصر به فرد می تواند قاب گوشی مناسبی باشد

    برخی از خریداران علاقه دارند که قاب گوشی که انتخاب می کنند کاملا منحصر به فرد بوده و با انواع دیگر قاب ها متفاوت باشد. اما هنگام انتخاب این موضوع ، بایستی گزینه های بسیاری را مد نظر بگیرید. قاب گوشی می بایست از نظر مدل و جنس نیز کاملا مناسب گوشی شما باشد. همچنین میزان مقاومت و دوام آن دارای اهمیت است . در کنار این موارد می توان به طرح و ظاهری زیبا و خاص در قاب گوشی فکر کرد.

    با وجود تنوع بسیار بالای قاب گوشی در ربان مارکت ، به سهولت می توانید درخواست خود را در قسمت جستجو ، فیلتر کرده و از میان طرح های دخترانه ، فوتبالی ، عروسکی و فانتزی ، عاشقانه ، خلاقانه ، چهره های خاص و .... قاب گوشی دلخواه خود را انتخاب نمایید. همچنین اگر می خواهید عکسی را روی قاب گوشی خود داشته باشید با ارسال تصویر به ربان ، در زمان اندکی با کیفیتی فوق العاده ، آن را بر روی قاب گوشی که انتخاب کرده اید به صورت چاپی دریافت نمایید.

     

    منبع : گوگل

     

     

    <h۲ dir="rtl">سایت روبان <h۲ dir="rtl">قاب گوشی <h۲ dir="rtl">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl">قاب هواوی <h۲ dir="rtl">قاب آیفون <h۲ dir="rtl">قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن