جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    پرطرفدارترین گوشی های هوشمند از نظر کاربران

    پرطرفدارترین گوشی های هوشمند از نظر کاربران

    یکی از حقایق روشن در دنیای امروز این است که امروزه بسیاری از افراد، اوقات زیادی را صرف استفاده از گوشی های هوشمند خود می کنند که این باعث شده است که از این میان بتوان پرطرفدارترین گوشی هوشمند از نظر کاربران را مورد ارزیابی قرار داد. طبق گزارشات دریافت شده حدود یک پنجم جوانان ۱۶ تا ۲۴ ساله هر روز هفت ساعت وقت خود را در گوشی های خود و در فضای آنلاین می گذرانند.

    همانطور که انتظار می رفت ، شکاف دیجیتالی بزرگی بین نسل ها وجود دارد. فقط ۱ درصد از افراد بالای ۶۵ سال و ۶ درصد از افراد ۵۵-۶۴ ساله می گویند که آنها بیش از ۵۰ ساعت در هفته را آنلاین صرف می کنند، چه در تلفن، رایانه ، لپ تاپ یا تبلت خود. این میزان با ۱۸ درصد افراد بین ۱۶ تا ۲۵ سال مقایسه می شود.

    یک کاربر معمولی تلفن خود را هر ۱۲ دقیقه یکبار چک می کند. اینکه تصمیم داشته باشد ایمیل های خود را چک کند، ویدئویی را نگاه کند و یا در فیس بوک و اینستاگرام حرکت نماید که این نکته می تواند بر پرطرفدارترین گوشی هوشمند از نظر کاربران تاثیر مستقیم داشته باشد.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    پرطرفدارترین گوشی های هوشمند از نظر کاربران

    تکامل گوشی های هوشمند

    این واقعیت که استفاده از تلفن های هوشمند در حال افزایش است بسیار اجتناب ناپذیر است. از این گذشته ، دستگاه های ما بیشتر و بیشتر هوشمند می شوند و مدام در حال پیشرفت هستند. روزهایی را که قبلاً مجبور بودیم دوربین دیجیتال و تلفن هایمان را با خود ببریم، از یاد رفته است.

    با پیشرفت فناوری تلفن ها و در نتیجه گران شدن خرید، بسیار مهم است که از گوشی های هوشمند با کیفیت استفاده کنیم. این هزینه ها را در برابر مسائل ناشی از آسیب ناخواسته به تلفن مانند شکستن صفحه نمایش یا از دست دادن آن پوشش می دهد. از همین روست که اکنون پرطرفدارترین گوشی هوشمند از نظر کاربران مورد توجه است.

    آنچه که روشن است، هدف مورد نظر گوشی های هوشمند، در خصوص برقراری و دریافت تماس ها در حال کاهش است. در حال حاضر به احتمال زیاد با دوستان و خانواده از طریق پیام یا ایمیل یا ارسال پیام به آنها در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنید.

    با نظرسنجی از ۲۰۱۷ دارندگان تلفن های هوشمند، به نظر می آید که ۲۷ درصد در بیش از یک هفته تماس تلفنی برقرار نکرده اند و ۵ درصد نیز اعلام کرده اند که هرگز تماس تلفنی نداشته اند. بیش از شش نفر از ده نفر  از پاسخ دهندگان نیز گفته اند که فقط در صورتی که تماس گیرنده را بشناسند، به آنها پاسخ می دهند و یک سوم نیز می گویند که در صورت عدم انتظار، تماس را همیشه رد می کنند. بنابراین راه های دیگر برای ایجاد ارتباط مورد استفاده بیشتری است که می تواند در عملکرد گوشی و انتخاب پرطرفدارترین گوشی هوشمند از نظر کاربران نقش داشته باشد.

    پرطرفدارترین گوشی های هوشمند از نظر کاربران

    بیشتر از موبایل خود برای چه مواردی استفاده می کنیم؟

    بنابراین، اگر از تلفن همراه خود برای تماس با مردم استفاده نمی کنیم، فقط با آنها چکار می کنیم؟ این مطالعه ۱۰ مورد استفاده روزانه از تلفن های هوشمند را کشف کرد که شامل ارسال پیام کوتاه ، ایمیل ، فیس بوک یا اینستاگرام ، دوربین ، خواندن اخبار ، خرید آنلاین ، بررسی آب و هوا ، واتساپ ، بانکداری و تماشای فیلم در یوتیوب است.

    اما اگر به تازگی یک گوشی جدید خریداری کرده اید یا در فکر خرید آن هستید، ممکن است با خود فکر کنید که با دستگاه قدیمی خود چه کار کنید. به جای قرار دادن آن در کشو و فراموش کردن آن ، چرا آن را به چیزی جالب تبدیل نکنید؟

    با تهیه پرطرفدارترین گوشی هوشمند از نظر کاربران ، می توانید گوشی قدیمی خود را به دوربینی برای استفاده کودکان خود تبدیل کنید. می توانید از Wi-Fi برای ارسال عکس ها به آدرس ایمیل خود استفاده کنید. از آن به عنوان یک تلفن بازی استفاده کنید. تعداد زیادی برنامه برای دستگاه های Apple و Android وجود دارد که نیازی به اتصال به اینترنت ندارند.

    اگر زمان زیادی را صرف استفاده از برنامه هایی مانند Skype و FaceTime می کنید، می توانید تلفن را به یک دستگاه تماس تصویری اختصاصی تبدیل کنید. این باعث می شود تا باتری را در گوشی جدید ذخیره کند.

    پرطرفدارترین گوشی های هوشمند از نظر کاربران

    کتابخوانی با پرطرفدارترین گوشی هوشمند از نظر کاربران

    اگر اهل کتابخوانی هستید، اما نمی خواهید دستگاه خواننده کتاب خرید کنید، از تلفن خود استفاده کنید. کافی است برنامه Amazon Kindle را در دستگاه Apple یا Android خود بارگیری کرده و خریدهای خود ، Prime Reading و حتی کتابهای الکترونیکی رایگان را همگام سازی کنید.

    انتخاب یکی از پرطرفدارترین گوشی هوشمند از نظر کاربران می تواند برای استفاده روزمره شما یک ابزار کارآمد باشد. اما هنگامی که ترجیح می دهید به کتابها گوش دهید ؟ برنامه ای مانند Audible را بارگیری کنید، سپس استراحت کرده و از تلفن خود برای گوش دادن به کتاب های صوتی مورد علاقه خود استفاده کنید. اگر در یک سرویس پخش موسیقی ثبت نام کرده اید، می توانید با استفاده از تلفن قدیمی خود، باتری تلفن جدید خود را ذخیره کنید. با هدفون گوش دهید یا به بلندگوی بلوتوث متصل شوید و این میزان صدا را افزایش دهید.

    هر یک از این گوشی های هوشمند کاربردی، می تواند سطحی از نیازها را پوشش دهد که می توانید بر اساس برنامه های خود، در میان پرطرفدارترین گوشی هوشمند از نظر کاربران انتخاب نمایید. برای حفاظت بیشتر از آن ها نیز می توانید از روبان مارکت ، برای خرید قاب گوشی شفاف ، سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه و یا دیگر دسته بندی های ارزشمند، اقدام کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن