جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی 2021

    پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی 2021

    شیائومی یکی از قدرت های برتر و از بزرگ ترین فروشندگان برتر گوشی های هوشمند در دنیا محسوب می شود. این برند معتبر توانسته است گوشی های خود را در کیفیتی قابل قبول و به صورت اقتصادی ارائه کرده و خط دمی و ام آی را به بازار عرضه نماید که همگی دارای قیمت هایی بی نظیر هستند. در این جا پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی را معرفی خواهیم کرد.

    از نوامبر ۲۰۱۸ ، شیائومی گوشی های خود را به طور رسمی از طریق فروشگاه رسمی Mi  به فروش رسانده است. آخرین گوشی های هوشمند شیائومی اغلب قبل از ورود به اروپا و انگلستان در چین معرفی می شوند. این می تواند به معنی تاخیر بین اولین گوشی و دستیابی به نمونه بررسی باشد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

     پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی 2021

    پرطرفدارترین گوشی های هوشمند

    شیائومی می ۱۱

    این گوشی های هوشمند شیائومی، دارای عملکرد سریع، دوربین عالی ، طراحی جذاب و فاقد دوربین تله فوتو می باشد. Mi ۱۱ سخت افزاری فوق العاده نسبت به قیمت دارد. سریع ترین چیپست ، صفحه نمایش زیبا و دوربین های قوی همه در یک طراحی دوست داشتنی صنعتی بسته بندی شده اند.

    شیائومی Poco X۳ Pro

    این گوشی هوشمند از پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی است که دارای عملکرد پدیده ای ، صفحه نمایش بزرگ ۱۲۰ هرتز و باتری طولانی مدت است. Poco X۳ Pro تلفنی است که برای گیمرهای اندرویدی یا کاربران قدرتمند طراحی شده است، اگرچه ممکن است برای کسانی که می خواهند مشخصات خود را به کار گیرند تا در آینده گوشی خود را ثابت کنند، جذاب باشد. اگر عملکرد خالص در اولویت شما نیست، می توانید گوشی هایی را پیدا کنید که باریک تر و سبک تر و با عملکرد بهتر دوربین هستند که تقریباً با همان قیمت عرضه می شوند.

    Redmi Note ۱۰ Pro

    این صفحه نمایش خیره کننده ۱۲۰Hz AMOLED،  عمر طولانی باتری و  دوربین های عالی دارد . Redmi Note ۱۰ Pro یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه است که می توانید شیائومی نسبت به قیمت آن استثنایی ارائه دهید.

    نکات برجسته در اینجا با صفحه نمایش خیره کننده با فناوری AMOLED و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز شروع می شود و با مجموعه ای عالی از دوربین ها ادامه می یابد. تیتر یک ۱۰۸ مگاپیکسل است که توسط یک تله ماکرو فوق العاده گسترده و یک شگفت آور شگفت انگیز پشتیبانی می شود.

    مزیت های کوچکتر نیز وجود دارد مانند قرار دادن جک هدفون ، اسکنر اثر انگشت Arc ، بلندگوهای استریو و حتی یک بلستر IR. عمر باتری نیز قوی است. شیائومی دارای یک شارژر ۳۳ واتی در جعبه است و مشخصات اصلی با Snapdragon ۷۳۲G که عملکرد روان را تضمین می کند مناسب است.

    پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی 2021

    شیائومی Mi ۱۱ Ultra

    این گوشی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی می باشد که با مشخصات و نمایش فوق العاده، دوربین قدرتمند و شارژ ۶۷ وات همراه است. البته کمی بزرگ و سنگین می باشد. Mi ۱۱ Ultra دارای برخی از بهترین سخت افزارهای مطلق موجود است. از مشخصات داخلی داخلی گرفته تا یک دوربین قدرتمند ، صفحه نمایش زیبا و شارژ سریع با استفاده از هر دو روش سیمی و بی سیم را در خود دارد.

    شیائومی Mi ۱۱ Lite ۵G

    این گوشی ارزشمند دارای عملکرد قابل احترام بوده و بسیار نازک و سبک بسته بندی شده است. در حالی که Mi ۴ Lite فقط با ۴G استاندارد در حال حاضر یک پیشرفت چشمگیر در مهندسی است، به لطف این مشخصات ، این واقعیت که این معادل ۵G واقعا ضخیم تر ، بزرگتر و سنگین تر نیست، با وجود ارائه قدرت بیشتر ، یک دستاورد چشمگیر است. این دستگاه علاوه بر اتصال سریعتر تلفن همراه ، دارای چیپست برتر و چند ویژگی اضافی است که در مجموع آن را به یک ورودی میان رده قوی تر و رقابتی تر تبدیل می کند.

    Mi ۱۱ Lite ۵G یک تجربه بسیار دلپذیر را در میان پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی ارائه می دهد و عملکرد زیادی نسبت به قیمت ارائه می دهد. با این حال، این یک فضای شلوغ میان رده را اشغال می کند، جایی که دستگاه ها بر اساس ویژگی های برجسته بدون توجه به قیمت گل سرسبد در حال رقابت هستند. بنابراین ، اگر به دنبال باریک ترین گوشی هستید که ارزش خرید در حال حاضر را دارد، این گزینه مناسبی است.

    شیائومی Mi ۱۱ Lite

    این گوشی بسیار نازک و سبک بسته بندی شده است و در نگاه اول ، علیرغم اینکه به عنوان پست ترین عضو از خانواده Mi ۱۱ شناخته می شود ، این است که Mi ۱۱ Lite با فرم نازک خود ، بازار را شگفت زده می کند. اگر کمی عمیق تر شوید و متوجه می شوید که این گوشی نیز دارای صفحه نمایش خیره کننده ، قابلیت داخلی و تجربه کاربری ممتاز است. در حقیقت Mi ۱۱ Lite تجربه ای بسیار دلپذیر نسبت به قیمت، با چند لمس منحصر به فرد را ارائه می دهد که آن را در لیست پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی قرار داده است.

    پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی 2021

    شیائومی Mi ۱۰T Pro

    این گوشی دارای صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل، عملکرد شایسته،  باتری بسیار خوب و ۵G است. در میان پرچمداران آن بالا نیست، اما این یک گوشی شیائومی بسیار مناسب است. این گوشی یک پنل OLED ، شارژ بی سیم و برخی اصلاحات در طراحی را در خود جای داده است که با قیمتی مناسب عرضه می شود. می توانید به سادگی با انتخاب یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند شیائومی ، به سراغ سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه در روبان مارکت رفته و مطابق با سلیقه خود، آن را انتخاب کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن