جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'آبان'

    بررسی و مقایسه Huawei P9 Lite و Huawei P9
    نظرات (0) بررسی و مقایسه Huawei P9 Lite و Huawei P9
    آیا تفاوت قابل توجهی بین Huawei P۹ و نسخه Lite آن وجود دارد؟ در این نگاه سریع به مقایسه Huawei P۹ Lite وHuawei P۹ خواهیم پرداخت. روند محبوبی که تقریباً هر OEM اندروید دنبال می‌کند، انتشار نسخه‌های مختلف گوشی‌های هوشمند رده بالا، عمدتاً از انواع پلاس و لایت است، که معمولاً دارای تفاوت در اندازه‌ها و مشخصات هستند، در حالی که زبان طراحی کلی را دست نخورده نگه می‌دارند.
    بررسی و مقایسه گلکسی S8 و S20
    نظرات (0) بررسی و مقایسه گلکسی S8 و S20
    در اینجا جدیدترین گلکسی اس ۲۰ سامسونگ را با گلکسی اس ۸ قدیمی‌تر مقایسه می‌کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا باید آن را ارتقا دهند یا خیر. در مقایسه گلکسی S۸ و S۲۰ ، باید گفت که سامسونگ به تازگی یک گلکسی اس ۲۰ بزرگتر، بهتر و سریعتر منتشر کرده است که در سه اندازه عرضه می شود. گزینه های زیادی از نظر اندازه صفحه نمایش، قیمت یا مشخصات در اختیار شما قرار می دهد. گفته می شود، همه آنها بسیار بزرگتر از گلکسی اس ۸ و حتی گلکسی اس ۸ پلاس هستند.
    بررسی و مقایسه آیفون 12 و آیفون 12 پرو
    نظرات (0) بررسی و مقایسه آیفون 12 و آیفون 12 پرو
    مقایسه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به شما کمک می کند تا دریابید که کدام آیفون را بخرید، چه در حال ارتقاء از یک مدل قدیمی باشید و یا تغییر از اندروید هستید. با این حال، باید بدانید که اپل پس از رونمایی از سری آیفون ۱۳، رسما تولید آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس را متوقف کرد.
    بررسی و مقایسه POCO M3 و POCO X3
    نظرات (0) بررسی و مقایسه POCO M3 و POCO X3
    اگر به گوشی های ارزان قیمت اما قدرتمند اندرویدی علاقه دارید، POCO نامی است که ممکن است با آن آشنا باشید. POCO یکی از زیرمجموعه های شیائومی است و یکی از بزرگترین برندهای گوشی در جهان می باشد. با استفاده از POCO، شیائومی در تلاش برای ارائه گوشی‌های اندرویدی ارزان‌قیمت‌تر، است تا بتواند سهم بیشتری از بازار جهانی را کسب کند.
    بررسی و مقایسه honor 9x vs honor 9x lite
    نظرات (0) بررسی و مقایسه honor 9x vs honor 9x lite
    گوشی های هوشمند مقرون به صرفه همه جا هستند. حتی در یک نسل و محدوده، مدل های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. نمونه آن گوشی های میان رده سری Honor ۹X است. بالاترین مدل Pro وجود دارد، سپس Honor ۹X استاندارد و ارزانتر Honor ۹X Lite وجود دارد. پس چه تفاوتی در مقایسه honor ۹x vs honor ۹x lite وجود دارد؟
    بررسی و مقایسه iPhone X و iPhone XS
    نظرات (0) بررسی و مقایسه iPhone X و iPhone XS
    در مقایسه iPhone X و iPhone XS باید گفت که آیفون X همه چیز را تغییر داد. با آن، اپل طراحی ، امنیت و قیمتی را که می‌توانیم برای یک گوشی هوشمند پرچم‌دار بپردازیم، دوباره راهی بازار کرد. یک سال بعد، آیفون XS این قیمت را حتی بالاتر برده است، اما آیا تفاوت های کافی برای توجیه ارتقاء وجود دارد؟
    بررسی و مقایسه هوآوی Mate20 و Mate20 Pro
    نظرات (0) بررسی و مقایسه هوآوی Mate20 و Mate20 Pro
    در یک نگاه، شاید نتوانید متوجه تفاوت در مقایسه هوآوی Mate۲۰ و Mate۲۰ Pro شوید. آیا در میان این دو گوشی هوشمند هوآوی، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و ناچ کوچک‌تر و ظاهری ظریف‌تر مطرح است؟ بدون شک، میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو دارای تفاوت‌های کلیدی هستند، اما شباهت‌های زیادی نیز دارند. به خصوص وقتی صحبت از پردازنده سریع و راه‌اندازی دوربین سه‌گانه به میان می‌آید.
    بررسی و مقایسه iPhone 8 و iPhone 12
    نظرات (0) بررسی و مقایسه iPhone 8 و iPhone 12
    در بیان مقایسه iPhone ۸ و iPhone ۱۲ باید اشاره کنیم که از میان چهار مدل آیفون که اپل در اکتبر گذشته معرفی کرد، آیفون ۱۲ برای اکثر افراد مناسب‌تر است و همچنین یکی از گوشی‌های دارای بالاترین امتیاز تا کنون است. به هر حال، آیفون ۱۲ دارای مجموعه ای از ویژگی های جدید مهم از جمله ۵G، صفحه نمایش سخت شده با سرامیک و شارژ MagSafe است.
    بررسی و مقایسه هوآوی P20 و P20 Pro
    نظرات (0) بررسی و مقایسه هوآوی P20 و P20 Pro
    هر روزه جدیدترین مدل های گوشی هوآوی به بازار وارد می شوند. اگر تصمیم ندارید گلکسی اس ۹ سامسونگ را تهیه کنید، این گوشی های هوآوی می تواند گزینه ای مناسب باشد. اما برای آن که بتوانید بین آن ها انتخاب مناسبی داشته باشید، در این جا مقایسه هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro را قرار می دهیم و همه ویژگی‌های کلیدی آنها از جمله صفحه نمایش، طراحی، قدرت، دوربین و باتری را با هم مقایسه می نماییم.
    بررسی و مقایسه گلکسی S9 و S9 PLUS
    نظرات (0) بررسی و مقایسه گلکسی S9 و S9 PLUS
    در مقایسه گلکسی S۹ و S۹ PLUS می توان گفت که ویژگی‌های جدید، آن‌ها را حتی از گوشی‌های قبلی گلکسی عالی‌تر می‌کند. هر دو دارای قابلیت باتری و رم عالی، به علاوه فضای ذخیره سازی گسترده برای تمام فیلم ها، موسیقی و سایر فایل های شما هستند و دوربین شگفت انگیزی را در خود دارند که به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های واضح تری بگیرید.