جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'اسفند'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M30
    گوشی میان رده سامسونگ مدل Galaxy M30 Samsung با نمایشگر مناسب و باتری با دوام، یکی از محصولات مناسبی است که می تواند برای تماشای نمایش ها و فیلم ها دلپذیر باشد. Galaxy M30 سومین گوشی از سری M است که به بازار عرضه شده است و توانسته است طرفداران خاص خود را داشته باشد. M30 با قیمت مناسب خود، وارد بخش گوشی های میان رده می شود تا بتواند با دیگر برندها مانند شیائومی رقابت نماید.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy J4
    Samsung Galaxy J4 یکی از گوشی های همراه کارآمد سامسونگ است که مجهز به چیپ ست Exynos 7 Quad 7570 ، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. لازم به ذکر است که حافظه تلفن قابل افزایش نمی باشد اما فضای ذخیره سازی با کارت microSDرا می توان افزایش داد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71
    قدرت سامسونگ در بازار میان رده موبایل همچنان قابل مشاهده است و با ورود Samsung Galaxy A71، این اعتقاد به وجود آمده است که بتواند به خوبی بر روی آنچه مصرف کنندگان می خواهند تأثیر بگذارد. این گوشی از صفحه نمایش بزرگ، دوربین های زیاد و عمر باتری طولانی برخوردار است.
    نظرات (0) معرفی بهترین گوشی های ارزان سامسونگ 2021
    پیش از آن که بخواهیم نگاهی کلی به گوشی های ارزان سامسونگ بیندازیم، باید اشاره کنیم که سامسونگ بیشتر به خاطر سری گلکسی اس و گلکسی نوت شناخته شده است، اما تقریباً در هر قیمتی گوشی ارائه می دهد. اگر به دنبال گزینه های ارزان در سامسونگ هستید، می توانید این لیست را دنبال کنید. شما می توانیدتلفن های بسیار خوب و ارزان قیمت زیادی را انتخاب کنید.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند iPhone 8 و کاربردهای آن
    iPhone 8هنگام عرضه به عنوان برترین گوشی iOS نبود، اما با وجود یک سنسور اثر انگشت Touch ID با کاربرد آسان، از لحاظ عملکرد و سرعت یک انتخاب قدرتمند است. به طور خلاصه، این گوشی به اندازه آیفون X قدرتمند است، در حالی که با قیمتی کمتر عرضه شده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند 2017 Samsung Galaxy A7
    اگر می خواهید یک تلفن میان رده مناسب و با صفحه نمایش عالی داشته باشید، Samsung Galaxy A7 می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. این دستگاه با برخورداری از عمر مناسب باتری و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، به عنوان یک دستگاه کارآمد بوده و با استفاده از کیفیت ساخت خوب می تواند دارای ماندگاری و دوام مناسبی نیز باشد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M20
    Galaxy m سری جدید سامسونگ ، سر و صدای زیادی در بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمت ایجاد کرده است. و Samsung Galaxy M20 به عنوان یک گوشی هوشمند محبوب و معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. Galaxy M20 یک گوشی هوشمند بارگیری شده با قیمت بسیار مناسب است. برخی از ویژگی های برجسته شامل صفحه نمایش خیره کننده Infinity-V ، دوربین فوق العاده و باتری با دوام بالا از جمله موارد این گوشی است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A51
    گوشی Samsung Galaxy A51 ارزش زیادی را در قالب طراحی زیبا، دوام باتری طولانی، کیفیت دوربین خوب و نمایشگر زیبا ارائه می دهد. می توان گفت Galaxy A51 به نظر خوب می رسد. ابعاد آن 6.24 در 2.90 در 0.31 اینچ (HWD) است. این گوشی سامسونگ، سبک و به اندازه کافی باریک است که بدون هیچ مشکل بزرگی در یک دست نگه داشته و استفاده می شود.
    نظرات (0) معرفی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S10 Lite
    Samsung Galaxy S10 Lite از نظر شناسایی آنچه در واقع به آن نیاز است، کار خوبی انجام می دهد. سامسونگ در ویژگی های خاص و کاهش مشخصات خاص هوشمندانه عمل کرده است تا قیمت بسیار جذاب را برآورده کند. این گوشی هوشمند با ماندگاری چشمگیر باتری، طراحی کلی جذاب، نمایشگر عالی و بزرگ ارائه شده است.
    نظرات (0) معرفی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M11

    گوشی هوشمند Galaxy M11 Samsung دارای وزن 197 گرم بوده و با 9 میلی متر ضخامت، نسبتاً ضخیم است. اما خوب ساخته شده است. قسمت جلویی آن از شیشه نمایشگر ضد خش ساخته شده است که به خوبی با قاب پلاستیکی ترکیب می شود. سوراخ فرورفتگی و در نتیجه کاهش لبه های نمایشگر، طراحی بسیار مدرنی را به گلکسی M11 بخشیده است...