جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'فروردین'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71
    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A71 یک نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED Infinity-O ، تغییر بین برنامه های اجتماعی و تماشای فیلم ها را به یک تجربه کاملاً جدید تبدیل می کند. بنابراین در این گوشی سامسونگ، هر آنچه که می بینید واضح و غنی است و طراحی زیبا و یکپارچه ای دارد که منحنی های خیره کننده داشته و سوراخ سوراخ جلو دوربین به زیبایی طراحی شده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A70
    آنچه این روزها کاملا به خوبی قابل مشاهده است، این است که سامسونگ بیشترین تمرکز خود را روی مجموعه Galaxy A گذاشته است، چندین تلفن Galaxy A قبلاً اعلام شده و محصولات دیگری نیز در دست تولید هستند. در واقع، با توجه به نمونه هایی مانند Galaxy A20e ، واضح است که سامسونگ به این زودی ها متوقف نخواهد شد. در اینجا به بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A70 خواهیم پرداخت.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A50
    Samsung Galaxy A50 از ویژگی های بارزی برخوردار است. از یک نمایشگر AMOLED که برای تماشای محتوا عالی است، تا صفحه خیره کننده پشت تلفن، بسیار خیره کننده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A20s
    Samsung Galaxy A20s یکی از گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ است که نمایشگر بزرگی را ارائه می دهد. شاید بتوان گفت که سامسونگ یکی از تلفن های ابتدایی خود را تبلیغ می کند. اما در حقیقت A20s علی رغم قیمت پایین در استفاده روزمره واقعاً مفید است.
    نظرات (0) بررسی بهترین گوشی های هوشمند هواوی 2021
    این بسیار عالی است که هر نوع گوشی هوشمندی را که انتظار داشته باشید، می توانید در قیمت های متفاوت در برند هوآوی خرید کنید. در این جا بهترین گوشی های هوشمند هووآی را که دارای قیمت هایی بسیار مناسب در مقایسه با دیگر محصولات مشابه هستند، آورده ایم. می توانید از میان تنوع بالای این محصولات در سایت های داخلی و خارجی به صورت آنلاین خرید کنید.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A31
    Samsung Galaxy A31 در مشخصات فنی خود دارای ویژگی های جذابی است. نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED ، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، چهار دوربین عقب و یک باتری 5000 میلی آمپری در این گوشی هوشمند می تواند آن را به یکی از تلفن های پرفروش سامسونگ تبدیل کند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A21
    سامسونگ بیشتر به خاطر تلفن های بزرگ، قدرتمند و گران قیمت خود مشهور است. شاید پیچیده بودن پیشنهادات قیمت گوشی های سامسونگ با توجه به طرح نامفهوم نامگذاری آنها و تازه سازی مدل سالانه، باعث می شود که انتخاب آن ها کاری ساده نباشد. اما Samsung Galaxy A21 یکی از جدیدترین گوشی های سازنده کره ای است که دارای قیمتی مناسب است. در حالی که A21 صفحه بزرگ و عمر باتری مناسبی را ارائه می دهد، عملکرد کلی گوشی و دوربین ها با توجه به قیمت باید برای علاقه مندان به تلفن های بزرگ با قیمت مناسب، جذاب باشد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A11
    سامسونگ آنقدر تلفن ارزان قیمت دارد که پیگیری همه آنها کار ساده ای نیست. یکی از نسخه های منتشر شده توسط این شرکت، Samsung Galaxy A11 است، دستگاهی ارزان قیمت بوده وبا این حال بسیار رقابتی است. گلکسی A11 ، یک تلفن هوشمند توانمند است، اما بسته به ویژگی هایی که برای شما مهم است، گزینه های بهتری نیز وجود دارد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M31
    Samsung Galaxy M31 از نظر طراحی، شباهت زیادی با گوشی هوشمند M30 دارد به طوری که شاید به سادگی نتوان تفاوت میان آن ها را تشخیص داد. این تلفن هوشمند با یک نمایشگر 6.4 اینچی Infinity U همراه با حاشیه های نه چندان نازک ارائه می شود.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galexy S20 ULTRA
    گوشی هوشمند Samsung Galexy S20 ULTRA با عکس های 108 مگاپیکسل، زوم دوربین 100 برابر و صفحه نمایش 6.9 اینچی 120Hz مدلی بزرگ در سری گوشی های سامسونگ است. می توانید پیشرفته ترین گوشی 5G جهان را با مشخصات دوربین های عظیم خود داشته باشید. این یک گوشی هوشمند کاربردی است که با قیمتی متوسط به بازار عرضه شده است.