جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'اردیبهشت'

    نظرات (0) بهترین شیوه استفاده از باتری گوشی آیفون
    این روزها برای بسیاری از افراد، گوشی هوشمند یک ابزار بسیار ضروری است و با وجود امکانات زیادی که در این دستگاه های کوچک وجود دارد، انتظار نداریم که در زمان نامناسب، باتری خود را از دست بدهند. به عنوان مثال، باتری آیفون 12 پرو مکس بیش از 15 ساعت عمر می کند، اما اگر مدل قدیمی تری داشته باشید که ممکن است به همین اندازه دوام نداشته باشد، چه می کنید؟ بنابراین استفاده بهینه از باتری آیفون می تواند در طول عمر آن نقش بسزایی داشته باشد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9 Pro
    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9 Pro یکی دیگر از محصولات شیائومی است که می تواند برای بسیاری از کاربران مناسب باشد. نمی توان اهمیت تلفن های سری Note را در ردمی نادیده گرفت. زیرا این سری گوشی هوشمند است که شرکت را بر روی مدار رشد قرار داده و به شیائومی کمک می کند تا حرکت جهانی گسترده ای کسب کند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند هواوی Huawei P20 Lite
    گوشی هوشمند Huawei P20 Lite علیرغم برچسب قیمت پایین، صفحه نمایش لبه به لبه و برتری برجسته مدل های بزرگ سری خود را حفظ می کند. به این موارد یک دوربین دو لنز، یک اسکنر اثر انگشت سریع و اندروید 8.0 اضافه کنید. بدین ترتیب خواهید دید که این گوشی هوآوی شباهت زیادی به یک رقیب متوسط نسل جدید دارد. اگرچه این تلاش چشمگیر برای یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جهان است. این گوشی با سرعت بالای تشخیص چهره و ظاهری شیک طراحی و عرضه شده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei P30 Lite
    نسخه های Lite هواوی از پرچمداران این برند است که در سال گذشته مورد توجه قرار گرفته اند. تلفن های قابل مقایسه با گوشی های Honor که زیر قیمت آن هستند. P30 Lite در طراحی دارای ویژگی های برتری است. در قسمت صفحه پشتی این گوشی، با داشتن نور موج دار زیباتر به نظر می رسد و جلوه ای زیبا و قابل توجه به خود می گیرد. ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی نیز برای دوربین خوب است، همچنین دوربین سه لنز دارد که شامل یک سنسور گسترده، فوق العاده گسترده و عمیق است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8 Pro
    Redmi نام تجاری گوشی های ارزان قیمت شیائومی است، اما در حالی که تلفن های آن همیشه قیمت های پایین دارند، اما برخی از ویژگی های مناسب نیز به ارمغان می آورد و Xiaomi Redmi Note 8 Pro شاید بهترین نمونه برای این امر باشد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi 9 SE
    Xiaomi Mi 9 SE یک گوشی میان رده عالی است که ترکیبی از طراحی زیبا و صفحه نمایش AMOLED مناسب و عملکرد بی نظیر می باشد. این گوشی دارای عملکردی سریع و طراحی زیبایی است که از دوربین های خوبی بهره می برد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Y8s
    گوشی هوشمند Huawei Y8s در سال 2020 عرضه شد. این گوشی مجهز به چیپ ست HiSilicon Kirin 710 ، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و همراه با یک باتری لیتیوم یونی 5000 میلی آمپر ساعتی، همراه می باشد. ضمن آنکه این گوشی از یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل بهره می برد. فناوری IPS یکی از برجسته ترین فناوری های LCD در جهان است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Note 10 Lite
    Xiaomi Mi Note 10 Lite با وجودی که نسخه لایت است، اما به نظر نمی رسد که طراحی آن در مقایسه با Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro کاهش یافته باشد. این دستگاه ظاهر عالی را حفظ کرده و باعث می شود در نگاه اول با یک دستگاه برتر آن اشتباه گرفته شود.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Nova 7i
    هواوی جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود را با نام Huawei Nova 7i روانه بازار کرده است و در واقع تغییر نام Huawei Nova 6 SE است که برای بازار چین راه اندازی شد. این گوشی هوشمند دارای CPU HiSilicon Kirin 810 و صفحه نمایشگر 6.4 اینچی FHD + LCD می باشد که با باتری باتری 4200 میلی آمپر ساعت می تواند به خوبی در طول روز برای استفاده روزمره به کار گرفته شود.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند iPhone 8 Plus
    گوشی هوشمند iPhone 8 Plus ، یک آیفون با دوام است که تکامل واضحی از مدل های قبلی Plus می باشد. در مقایسه با آیفون X ، آیفون XS و آیفون 11 پرو مکس، این گوشی هیجان انگیز است، اما تجربه به مراتب بهتری را نسبت به آیفون 8 کوچکتر ارائه می دهد. این گوشی آیفون برای شارژ سریع و بی سیم مفید است. پشت شیشه ای داشته و دوربین دوتایی آن قدرتمند است.