جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'خرداد'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Honor 9 Lite
    آنر در ساخت گوشی های هوشمند با ارزش عالی به موفقیت رسیده است و Honor 9 Lite نیز از این قاعده مستثنی نیست. این یک گوشی کامل نیست، اما با تنظیم مناسب دوربین چهارگانه و طراحی بسیار زیبا، انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. این گوشی دارای طراحی پیشرفته، صفحه نمایش عالی 18: 9 و آخرین نسخه اندروید است که می تواند در زمره گوشی های هوشمند مناسب قرار گیرد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Nova 3i
    اگرچه هوآوی به خاطر پرچمدار گوشی P20 Pro و Mate 20 Pro شهرت دارد، اما میان رده جایی است که این تولید کننده درخشش واقعی دارد و برخی از ویژگی های کاملاً برتر را با قیمت ارزان ارائه می دهد. اندکی پس از عرضه Nova 3e ، هواوی با مدلی کمی برتر به نام Huawei Nova 3i ظاهر شده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Nova 5T
    Huawei Nova 5T با داشتن ظاهری زیبا ، قدرت دوربین چهارگانه و عملکرد عالی، ارزش بالایی را برای یک گوشی هوشمند به ارمغان می آورد. این گوشی از بسیاری از ویژگی های پیشرفته برای برچسب قیمت متوسط ​​خود برخوردار است، اما Huawei برای تحقق این امر موارد موثری را در آن کار کرده است. البته این گوشی بدون شارژ بی سیم و جک هدفون است و صفحه نمایش فقط LCD است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Nova 2 Plus
    Huawei Nova 2 Plus از طراحی برتری برخوردار است و هزینه کمتری از آنچه انتظار دارید را ارائه می دهد. در زیبایی سلفی و خروجی صدا بسیار عالی است. البته جایی که تحت تأثیر قرار نمی گیرد، استفاده از دوربین های دوگانه و عملکرد گرافیکی است. Nova Plus اصلی یک گوشی به یادماندنی مناسب بود. اما با پیگیری های انجام شده، Huawei بر روی دوربین جلو و قابلیت های صوتی متمرکز شده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 FE
    Samsung Galaxy S20 FE همان چیزی است که شما نیاز دارید. سامسونگ پرچمداران سری S20 خود را با قیمت مناسبی ارائه کرد و نتیجه آن یک محصول استاندارد با ارزش است که به درستی می تواند در مقایسه با دیگر رقبا، ظاهر شود. با عملکرد سریع، دوربین های ثابت و دیگر ویژیگی های کاربردی ، S20 FE به عنوان پیشنهاد مناسب تلفن Android انتخاب می شود.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei Honor 10 Lite
    Huawei Honor 10 Lite یکی از محصولات کاربردی و پرطرفداری است که در سال 2018 به بازار عرضه شده است. می توان گفت که شرکت Huawei Honor در خصوص گوشی های هوشمند و تبلت، نامی آشنا در این صنعت است. دلیل آن کاملاً ساده است، آنها دستگاه هایی بسیار منطقی تولید می کنند و عمدتا گزینه جایگزین ارزانتری در دسترس دارد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Honor 10
    چند گوشی برتر سطح بالای Honor ما را تحت تأثیر قرار داده است و Honor 10 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد، به خصوص با توجه به قیمت در مقایسه با سایر پرچمداران که به خصوص از دوربین، صفحه نمایش و طراحی کلی لذت خواهید برد. این یک بازگشت جسورانه، جدید و بازتابنده است که با اسکنر اثر انگشت عالی و دوربین چشمگیر همراه است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei P Smart
    گوشی هوشمند Huawei P Smart ارزش بسیار زیادی برای طراحی و کیفیت مناسب دارد. این گوشی، صفحه نمایش و طراحی عالی و فضای ذخیره سازی بسیار زیادی را در خود جای داده است که همه کیفیت هایی که شرکت جدید Huawei با آن مطابقت دارد را ارائه می دهد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Huawei P10
    Huawei چندین سال است که به طور مداوم تلفن های خوبی تولید می کند ، اما در تلاش است تا خود را به عنوان یک نام شناخته شده در بازارهای سراسر جهان تثبیت کند. و آخرین پرچمدار آن، Huawei P10 است که با چند تغییر جزئی در P9 با پیشرفت در کنار مدل های بزرگ مانند اپل و سامسونگ، اوج کارهایی است که این شرکت انجام داده است.
    نظرات (0) بررسی آیفون ایکس اس iPhone Xs
    یکی از مزایای عالی در گوشی موبایل آیفون ایکس اس iPhone XS ، استفاده از دوربین دوتایی برای این مدل است که کمک می کند عکس های بهتری نسبت به آیفون ایکس X هم در محیط های تاریک و هم در محیط هایی با نور زیاد داشته باشید. پردازنده این گوشی نسبت به آیفون X سریع تر عمل می نماید.