جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'تیر'

    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9
    شیائومی با داشتن Xiaomi Redmi Note 9 ، دوام شارژ باتری و عکاسی را به عنوان اولویت های دوگانه خود افزایش می دهد، در نتیجه یک تلفن ارزان قیمت تولید می شود که با وزن های متفاوتی عرضه می کند. سازش در عملکرد و طراحی به این معنی است که این یک گوشی برتر و کامل نیست، اما نشان دادن قدرت در تعدادی از مناطق ، آن را به یک گزینه مناسب تبدیل می کند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M31s
    گوشی هوشمند Samsung Galaxy M31s قطعاً بهبود یافته است، اما بسیاری اعتقاد دارند که تکرار ترکیب موفق، گاهی اوقات جواب می دهد. Galaxy M31s یکی از این تلفن ها است که در چند تکرار اخیر که با Galaxy M30 ، M30s و به دنبال آن M31 ، بالغ شده است که نهایتا در قالب M31s به بازار عرضه شده است. بنابراین، مقایسه بین M30 و M31 همان موقع است که وقتی آن را در کنار M31 قرار می دهیم، متوجه آن خواهید شد. کاملاً واضح است که تغییر زیادی نکرده است اما M31 ها از نظر ویژگی ها و عملکرد چندین جهش نسبت به M31 داشته اند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8T
    اگر به دنبال بهترین تلفن ارزان قیمت برای خود هستید ، Xiaomi Redmi Note 8T رقیب مناسبی است اما بدون نقص نیست. اگرچه قابلیت های دوربین آن از نظر قیمت چشمگیر است و از عمر باتری مناسبی برخوردار است، اما استفاده از آن در برخی مواقع بسیار کند است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Honor 9X
    گوشی هوشمند Honor 9X چند ویژگی جدید دارد اما با آنر 9 ایکس تفاوت چندانی ندارد. با شکسته بودن مستندات منع Huawei در اواسط سال 2019 ، آینده Huawei زیر سوال رفت، بنابراین تلفن های آینده برند Honor از جمله دامنه اصلی آن و همچنین سری Honor V و Honor X دیگر از برنامه های Google برخوردار نخواهند بود.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Galaxy Note 9
    Galaxy Note 9 از هر لحاظ بزرگتر از تلفن های قبلی نوت است. سامسونگ گلکسی نوت 9 دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.4 اینچی ، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و یک فضای ذخیره سازی عظیم 1 ترابایتی است. دوربین در حال حاضر کمی بهتر است، بلندگوهای استریو برای اولین بار در Note وجود دارند و S Pen متصل به بلوتوث می تواند میانبرهای سرگرم کننده قابل تنظیم را از راه دور فعال کند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Galaxy Note 10
    Samsung Galaxy Note 10 ساده ترین استفاده سامسونگ از تلفن S Pen toting تاکنون است. اگرچه ممکن است هیچ ویژگی تغییر دهنده ای وجود نداشته باشد تا این گوشی را به عنوان یک خرید ضروری مطرح کند، اما این یک افزودنی خوب به محدوده Note است. این گوشی دارای طراحی زیبا و ضبط فیلم عالی است و نگه داشتن آن آسان تر از مدلهای قبلی است. همچنین فقط یک نمایشگر Full HD دارد و مجهز به عمر متوسط ​​باتری شده است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند xiaomi mi 8
    xiaomi mi 8 اکنون با Mi 9 و Mi 10 به روز شده است که به آنها شارژ بی سیم ، پردازنده سریعتر ، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش ، نمایشگرهای بزرگتر ، دوربین های بهتر و موارد دیگر اضافه می شود. صرف نظر از این، Mi 8 همچنان ارزش حیرت انگیز، عملکرد مناسب و عکاسی عالی را ارائه می دهد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 6
    در حال حاضر عبارت پرچمدار اندروید به معنای دستگاهی است که جدیدترین چیپ ست اسنپدراگون کوالکام ، 835 را بسته بندی می کند. Xiaomi Mi 6 شکی نیست که ارزان به نظر می رسد و قسمت اصلی آن را این گونه حس می کند. پنل های جلو و عقب از Gorilla Glass 5 ساخته شده اند و تقریباً به طور یکپارچه توسط یک نوار فولاد ضد زنگ به هم متصل می شوند. این باعث می شود Mi6 یک گوشی هوشمند بسیار محکم و روان باشد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S9 Plus
    به لطف صفحه نمایش منحنی 6.2 اینچی بزرگ و لنز دوربین با شکست در نور کم، شما یک گوشی اندرویدی بزرگتر و بهتر از Samsung Galaxy S9 Plus نخواهید یافت. این گوشی بسیار به S8 Plus به نظر می رسد، اما مکان حسگر اثر انگشت که اکنون در مرکز قرار دارد و بلندگوها که استریو هستند، بهبود یافته است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S9
    Samsung Galaxy S۹ یک گوشی عالی است، در مقایسه با مدل های پیشین، بهبود بیومتریک بسیار مورد نیاز بود و دوربین یک جهش به جلو است، اما قابلیت های شگفت انگیز نور کم منجر به حذف در جای دیگر شده است. این یک گوشی برتر است، اما می توان گفت که S۹ Plus از آن بهتر عمل کرده است. در این گوشی امنیت بیومتریک سریع، عملکرد عالی در نور کم و طراحی یکسان با S۸ است که آن را به یک گوشی مناسب تبدیل کرده است.