جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'مرداد'

    نظرات (0) بررسی برترین تلفن های هوشمند میان رده
    آیا به دنبال صرفه جویی در هزینه در تلفن هوشمند خود هستید؟ بنابراین برترین مدل ها را فراموش کرده و این گزینه برترین تلفن های هوشمند میان رده عالی را بررسی کنید. گوشی های هوشمند درجه یک امروزه بدون شک مطلوب هستند. فقط به مجموعه Galaxy S21 سامسونگ یا جدیدترین سری iPhone اپل نگاه کنید. اما همه ما بودجه زیادی برای آنها نداریم. خبر خوب این است که نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای تلفن هوشمندی نیست که عملکرد عالی را با طراحی فوق العاده ترکیب کند.
    نظرات (0) بهترین گوشی های آیفون 2021
    دانستن اینکه بهترین گوشی های آیفون که مناسب برای شما باشد، شاید چندان ساده نیست. مدلهای مختلفی وجود دارد که برای افراد با علاقه مندی و نیازهای متفاوتی، مناسب خواهد بود. خوشبختانه در حالی که اپل به اندازه برخی از شرکت ها تلفن تولید نمی کند، همه گوشی های آن عالی هستند.
    نظرات (0) بهترین گوشی های بازی در سال 2021
    امروزه بسیاری از بهترین گوشی های بازی ، دارای قدرت هستند. در حالی که کنسول های نسل بعدی سرفصل ها را در بر می گیرند، اما به طور معمول، یافتن بهترین آن ها کمی دشوار است. اتفاقات شگفت انگیزی در برندهای اندروید و اپل رخ می دهد. با افزایش سرعت پردازنده ها، پردازنده های گرافیکی قدرتمندتر و نمایشگرها واضح تر می شوند. ضمن آنکه بازی های موبایلی بهتر شده و بسیاری از گیمرها زمان زیادی را صرف بازی با تلفن های خود می کنند.
    نظرات (0) بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ
    سامسونگ به خاطر گوشی های پرچمدار خود که یکی از بهترین گوشی های ساخته شده است ، مشهور است. محصولات جدید Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra تلفن های هوشمند خیره کننده ای هستند که دارای فناوری پیشرفته می باشند. اما در حالی که گوشی های میان رده، بیشتر عناوین زیادی را به خود جلب نمی کنند، تعداد زیادی از این مدل ها وجود دارد که به همان اندازه ممکن است شما را هیجان زده و خوشحال کند. در این جا به بررسی بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ می پردازیم تا بتوانید با دید بهتری، از میان آن ها انتخاب کنید.
    نظرات (0) بهترین گوشی های هواوی 2021
    در این جا لیستی از بهترین گوشی های هواوی موجود در بازار را انتخاب کرده و آنها را گردآوری کرده ایم تا بتوانید سریعاً ببینید چه چیزی برای شما ایده آل است. در مقایسه با سایر تلفن های هوشمند اندرویدی، هوآوی فروش سختی برای در بازارهای غربی دارد اما شما می توانید متناسب با بودجه خود، یکی از این گوشی های جذاب را انتخاب کرده و با قیمتی مناسب خریداری کنید.
    نظرات (0) بهترین گوشی های شیائومی 2021
    هنگامی که بهترین گوشی های شیائومی را بررسی می کنیم، به برترین آن ها که شامل دستگاه های Mi ، Redmi ، Poco و Black Shark هستند، بر می خوریم. انتخاب این محصولات شیائومی می تواند به عنوان یک کار سخت باشد، زیرا به نظر نمی رسد که شرکت فناوری چینی از عرضه تلفن های جدید به طور منظم دست بکشد.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi Max
    Xiaomi Mi Max مطمئناً اولین تلاش برای منطقه ای است که تا حد زیادی برای شیائومی ناشناخته است. در حالی که رقابت را از نظر قیمت پایین آورده است، در بسیاری از زمینه ها نیز پیشرفت کرده است. کیفیت ساخت ارزان دستگاه ، تجربه ضعیف نرم افزاری آن، مطرح است. اما هیچ یک از تلفن های هوشمند بی نقص نیستند و Mi Max امکانات زیادی را برای کاربر ارائه می دهد. دوربین چشمگیر ، عمر باتری عالی و عملکرد روان همه دلایل خوبی برای خرید این گوشی هستند.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A02
    قاب گوشی Samsung Galaxy A02 از پلاستیک مات و بدون براق ساخته شده است که بسیار عالی است. هیچ گونه علامت و چاپ روی سطح وجود ندارد و خط و خش نیز ظاهر نمی شود. این گوشی با وجود صفحه نمایش بزرگ، راحت بوده و بسیار باریک است، بنابراین می توانید بدون ترس از افتادن آن را با یک دست نگه دارید.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S21
    Samsung Galaxy S21 ستاره سری S سامسونگ در سال 2021 نیست، اما این یک تلفن هوشمند مناسب با دوربین چشمگیر ، داخلی قدرتمند و عمر باتری عالی است. اگر می خواهید یک گوشی ارزان تر از Galaxy S20 داشته باشید و دارای ویژگی های ممتازی باشد، استفاده از Galaxy S21 لذت بخش است.
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 8A
    Xiaomi Redmi 8A می تواند برای بسیاری از کاربران پاسخگو باشد. این یک قطعه عالی از کیت است که طراحی مدرن، عملکرد بالاتر از متوسط ​​و عمر باتری فوق العاده را ارائه می دهد. تعداد کمی از برندها می توانند ادعا کنند که یک نسل کامل از تلفن های هوشمند را تعریف کرده اند.