جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'شهریور'

    نظرات (0) برترین گوشی های هوشمند از نظر پردازنده
    آیا به دنبال رتبه بندی پردازنده های تلفن همراه هستید؟ پردازنده تلفن هوشمند بدون شک یکی از مهمترین اجزای آن است. عملکرد پردازنده به طور مستقیم بر سرعت گوشی ، عملکرد بازی ، تجربه کاربر و کارایی باتری تأثیر می گذارد. یک تلفن همراه با پردازنده سریع همه برنامه های مورد علاقه شما را در یک چشم بر هم زدن باز می کند و کار شما در کوتاه ترین زمان انجام می شود. در این جا برترین پردازنده گوشی های هوشمند را لیست کرده ایم تا بتواند به انتخاب شما در این زمینه کمک کند.
    بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری
    نظرات (0) بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری
    اینها تلفن های هوشمندی هستند که بر اساس آزمایشات انجام شده بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری می باشند. فقط کارآمدترین دستگاهها در بهترین لیست عمر باتری ظاهر می شوند. هرگز نگران فوریت شارژر نباشید. زیرا این دستگاه ها به راحتی ۱۱ ساعت یا بیشتر دوام باتری دارند و بهترین بخش این است که این گوشی ها با قیمت های گوناگون عرضه می شوند.
    بررسی برترین گوشی های هوشمند از نظر صفحه نمایش
    نظرات (0) بررسی برترین گوشی های هوشمند از نظر صفحه نمایش
    اگر اندازه صفحه نمایش در اولویت خرید گوشی های هوشمند برای شما قرار دارد، خوب است که یکی از بهترین گوشی ها از نظر صفحه نمایش را بررسی کرده و خریداری کنید. تقریباً همه گوشی های رده بالا دارای یک گزینه فوق العاده بزرگ هستند، از مدل های آیفون ۱۲ اپل گرفته تا وان پلاس ۹ پرو و ​​سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ. هر سه گوشی در کل مجموعه Galaxy S۲۱ دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی یا بیشتر هستند.
    برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا
    نظرات (0) برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا
    وقتی صحبت از گوشی های هوشمند به میان می آید، برای علاقه مندان به حریم خصوصی وضعیت مبهم به نظر می رسد. خوشبختانه اگر به دنبال بهترین تلفن برای حفظ حریم خصوصی هستید، گزینه هایی در اختیار دارید. در این جا برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا وجود دارد.
    بررسی بهترین گوشی های هوشمند موتورولا
    نظرات (0) بررسی بهترین گوشی های هوشمند موتورولا
    بهترین گوشی های هوشمند موتورولا در کنار گوشی های نوکیا و برخی از گوشی های ال جی، بخش مهمی از بازار گوشی های هوشمند مقرون به صرفه هستند. اگر شما به دنبال یک گوشی با کیفیت خوب هستید که از بین نرود، موتورولا سازنده ای است که باید به آن توجه کنید.
    بهترین گوشی های هوشمند بلک بری در سال 2021
    نظرات (0) بهترین گوشی های هوشمند بلک بری در سال 2021
    بلک بری زمانی بر صنعت تلفن های هوشمند حکمرانی می کرد و تا زمانی که آیفون ۴ وارد بازار نشد، توقف بلک بری آغاز شد. در سال ۲۰۱۵ ، RIM (Research in Motion) شرکت پشت برند BlackBerry تصمیم مهمی گرفت که همه چیز را تغییر داد. این شرکت BlackBerry Priv را در سری گوشی های هوشمند بلک بری راه اندازی کرد که اولین گوشی که از سیستم عامل داخلی استفاده نمی کرد و در عوض برای اندروید پرش می کرد.
    بهترین گوشی های هوشمند نوکیا
    نظرات (0) بهترین گوشی های هوشمند نوکیا
    بهترین گوشی های هوشمند نوکیا اغلب گزینه های مقرون به صرفه و میان رده هستند. این بدان دلیل است که اینها، انواع تلفن هایی هستند که شرکت بیشتر تولید می کند. در حالی که به سرعت برخی تولیدکنندگان تغییر نمی کنند. این احتمال وجود دارد که نوکیا در حال راه اندازی برخی از گوشی های رده بالاتر از جمله Nokia X۵۰ با لنز pinta و Nokia ۱۰ باشد که ممکن است یک پرچمدار واقعی باشد، اگرچه اطلاعات فعلی بسیار کمیاب است.
    بهترین گوشی های هوشمند HTC
    نظرات (0) بهترین گوشی های هوشمند HTC
    برند HTC با وجود تولید برخی از بهترین تلفن های اندرویدی ، در سال های اخیر سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. مجموعه موجود آن ارزش بررسی دارد، به ویژه اکنون که بسیاری از تلفن های آن با کسری از قیمت اصلی خود در دسترس هستند. در اینجا بهترین گوشی های هوشمند HTC که می توانید در حال حاضر از آنها استفاده کنید، آورده شده است.
    نظرات (0) بهتری گوشی های هوشمند سونی
    انتخاب بهترین گوشی های هوشمند سونی می تواند مشکل باشد. به جهت آنکه سونی بر اساس درجه بندی گوشی های خود، سیستم درجه بندی را استفاده نمی کند. از همین روست که در اینجا، شما را برای انتخاب بهتر، با چند مدل از بهترین های این برند، آشنا می کنیم.
    برترین گوشی های هوشمند ال جی
    نظرات (0) برترین گوشی های هوشمند ال جی
    با وجودی که امروزه ال جی از فعالیت در زمینه تلفن های هوشمند دست کشیده است، اما هنوز تعدادی گوشی عالی LG وجود دارد. ضمن آنکه این برند در حال به روز رسانی بسیاری از مدل های برترین گوشی های هوشمند ال جی است. در هر صورت، وقتی صحبت از بهترین گوشی های LG می شود، هیچ چیز نمی تواند LG V۶۰ ThinQ را شکست دهد. ضمن آنکه، بسیاری دیگر از دستگاههای LG با کیفیت خوب نیز وجود دارند.