جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'شهریور'

    نظرات (0) بهترین گوشی های سری گلکسی A سامسونگ
    در اینجا آنچه باید در مورد سری گلکسی A سامسونگ 2021 بدانید، آمده است. سری گلکسی A ، بستر بلندپروازی های میان رده سامسونگ را تشکیل می دهد. این سری ویژگی هایی را ارائه می دهد که قبلاً محدود به پرچمداران سامسونگ بود و قیمت بسیار مقرون به صرفه تری داشت. در حالی که این سری به طور سنتی بر بخش میان رده متمرکز بود، سامسونگ در سال 2019 از سری Galaxy J خلاص شد و این دستگاه ها را در خط Galaxy A قرار داد.
    نظرات (0) بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین
    بهترین دوربین های موبایل که عکس و فیلم می گیرند، می تواند با دوربین های سنتی رقابت کند. آنها بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین هستند. بهترین تلفن های دوربین دار، ترکیبی شگفت انگیز از اوج فناوری تصویربرداری با نمایشگرهای بسیار مناسب و اتصال سریع اینترنت را ارائه می دهند. در واقع، برخی از گوشی ها می توانند عکس های بهتری نسبت به دوربین های سنتی ارائه دهند.
    نظرات (0) راهنمای خرید گوشی های هوشمند
    راهنمای خرید گوشی های هوشمند می تواند نحوه انتخاب و خرید بهترین تلفن های همراه را با وجود تعداد گزینه های در حال افزایش، به شما ارائه نماید. اما قبل از خرید یک تلفن هوشمند چه چیزی را باید در نظر گرفت؟ آن چه که مهم است عملکرد SMARTPHONE است. پردازنده و RAM پردازنده گوشی هوشمند شما که به چیپست یا SoC نیز معروف است، همه چیز در یک تلفن هوشمند است که بر روی آن کار می کند.