جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'شهریور'

    بررسی گوشی های هوشمند کوچک
    نظرات (0) بررسی گوشی های هوشمند کوچک
    یافتن بهترین گوشی های هوشمند کوچک به طور فزاینده ای دشوارتر است، اگرچه هنوز تعدادی وجود دارد. اما نمایشگرهای تلفن های هوشمند همچنان بزرگتر می شوند. این برای افرادی که صفحه نمایش بزرگ را دوست دارند خوب است، اما برخی از افراد ترجیح می دهند که بتوانند به راحتی از یک دست برای نگه داشتن گوشی استفاده کنند.
    دلایل سریع خالی شدن باتری گوشی های اپل
    نظرات (0) دلایل سریع خالی شدن باتری گوشی های اپل
    غیر معمول نیست که گاهی اوقات کاربران iPhone گزارش دهند که چرا باتری آیفون آنها بدون هیچ دلیل ظاهری به سرعت تخلیه می شود. اگر شما هم همین مشکل را با دستگاه خود دارید و به دنبال علت خالی شدن سریع باتری اپل هستید، می توانید راهنمایی های ارائه شده در این جا را دنبال کنید.
    بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل
    نظرات (0) بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل
    گاهی اوقات ، تلفن به پشت خود می افتد، اما قاب محافظ تلفن از خراشیدگی آن جلوگیری می کند. در مواقع دیگر ، گوشی رو به پایین می افتد و مطمئن نیستید که صفحه نمایش ترک خورده یا خراب شده است. در این جا بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل ، برای اندروید و آیفون آورده شده است که می تواند در حفظ گوشی شما از خراشیدگی، کمک موثری داشته باشد.
    نظرات (0) بهترین قاب گوشی هوشمند سه بعدی
    یکی از اولین چیزهایی که هر کسی می خواهد به محض دریافت اولین چاپگر سه بعدی خود چاپ کند، قاب های تلفن است و این ایجاد اشیاء کاربردی است که در واقع بسیار طرفدار دارند. می توانید از رشته های متفاوتی برای چاپ قاب های تلفن استفاده کنید، این به نظر شما بستگی دارد که کدام یک بهترین است و آیا باید یک قاب تلفن انعطاف پذیر یا محکم تر چاپ کنید. اگر شما چندان در طراحی قاب گوشی خود علاقه ندارید، می توانید به سادگی، انواع قاب گوشی سه بعدی را از روبان مارکت خرید کنید.
    بهترین گوشی های هوشمند 5G در سال 2021
    نظرات (0) بهترین گوشی های هوشمند 5G در سال 2021
    بهترین گوشی های هوشمند ۵G ، بارگیری بسیار سریعتر و تاخیر کمتر را ارائه می دهند. به لطف نوآوری های فناوری ، بهترین تلفن های ۵G در حال حاضر در همه محدوده قیمت عرضه می شوند. این لیست تقریباً شامل بهترین تلفن های سازندگان است. اما حقیقت این است که دستگاه های ارزان قیمت نیز، اکنون به طور معمول از ۵G نیز پشتیبانی می کنند.
    پرطرفدارترین گوشی های هوشمند از نظر کاربران
    نظرات (0) پرطرفدارترین گوشی های هوشمند از نظر کاربران
    یکی از حقایق روشن در دنیای امروز این است که امروزه بسیاری از افراد، اوقات زیادی را صرف استفاده از گوشی های هوشمند خود می کنند که این باعث شده است که از این میان بتوان پرطرفدارترین گوشی هوشمند از نظر کاربران را مورد ارزیابی قرار داد. طبق گزارشات دریافت شده حدود یک پنجم جوانان ۱۶ تا ۲۴ ساله هر روز هفت ساعت وقت خود را در گوشی های خود و در فضای آنلاین می گذرانند.
    معتبرترین مارک های تلفن همراه از نظر عملکرد
    نظرات (0) معتبرترین مارک های تلفن همراه از نظر عملکرد
    داده های قابلیت اطمینان می تواند به شما در انتخاب تلفن هوشمند ماندگار کمک کند. هنگامی که صاحبان گوشی هایی مانند اپل، سامسونگ و موتورولا را بررسی می کنیم خواهیم دید که کدام یک کمترین خطا را در طول زمان ایجاد می کنند. در این جا معتبرترین برند موبایل از نظر عملکرد را مقایسه خواهیم کرد.
    نظرات (0) مزایای استفاده از قاب گوشی شفاف
    یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار ، قاب گوشی شفاف است. این موارد نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه می توانند سفارشی نیز شوند. این یک پرداخت هزینه ناچیز برای تلفن هوشمند است تا بتوانید به خوبی در برابر آسیب ها از آن محافظت کنید.
    بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری
    نظرات (0) بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری
    در حال حاضر فیلمبرداری با کیفیت حرفه ای در تلفن هوشمند شما یک امر عادی است. با محبوبیت بیشتر ویدئو در بین علاقه مندان و طرفداران حرفه ای، و برنامه های مختلف ویرایش ویدئوی تلفن همراه، فیلم را برای ویرایش بسیار مهم می کند تا بیشتر مردم برای ضبط ویدئو به تلفن های هوشمند خود مراجعه کنند. از همین روست که بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری مورد توجه قرار می گیرد.
    بهترین مارک گوشی هوشمند کدام است
    نظرات (0) بهترین مارک گوشی هوشمند کدام است
    در قرن بیست و یکم ، تلفن های هوشمند تبدیل به بخشی از زندگی روزمره ما شده اند. تلفن های همراه از پرکاربردترین دستگاه های الکترونیکی در دنیای امروز هستند و رشد تصاعدی که صنعت موبایل در سال های اخیر شاهد آن بوده است در واقع یک دستاورد بزرگ است و انتخابمارک برتر تلفن های هوشمند را چالش برانگیز کرده است.